Gå til innhold

Muntlig eksamen i geografi..


sandrakooollen

Anbefalte innlegg

Ble trekt opp i muntlig eksamen i dag. Heldigvis ikke fått nervene helt opp i halsen ennå, men vet at de kommer nå som det er 2 år siden sist jeg var oppe (matte). Noen som har en erfaring eller to med muntlig geografi 2.vgs? og hvordan man holder nervene nede, og snakker rolig og behersket foran sensor?

 

Takk for all svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust med magen og ta pauser om du trenger. Jeg var veldig nervøs på forrige eksamen i muntlig og fikk hjerneteppe flere ganger der sensor hjalp meg gjennom med å gjenta det forrige jeg sa. 

Det ble som en veldig normal samtale egentlig :) Hvis du går VGS får du vel forberedelse i morgen der du skal ha en powerpoint og mange hjelpemidler. Lykke til!



Anonymous poster hash: 11b9f...8af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pust med magen og ta pauser om du trenger. Jeg var veldig nervøs på forrige eksamen i muntlig og fikk hjerneteppe flere ganger der sensor hjalp meg gjennom med å gjenta det forrige jeg sa. 

Det ble som en veldig normal samtale egentlig :) Hvis du går VGS får du vel forberedelse i morgen der du skal ha en powerpoint og mange hjelpemidler. Lykke til!

Anonymous poster hash: 11b9f...8af

 

 

:fnise:  :fnise:  :fnise:  :fnise:  :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pust med magen og ta pauser om du trenger. Jeg var veldig nervøs på forrige eksamen i muntlig og fikk hjerneteppe flere ganger der sensor hjalp meg gjennom med å gjenta det forrige jeg sa. 

Det ble som en veldig normal samtale egentlig :) Hvis du går VGS får du vel forberedelse i morgen der du skal ha en powerpoint og mange hjelpemidler. Lykke til!

Anonymous poster hash: 11b9f...8af

 

Mener du jernteppe? 

Anonymous poster hash: e15fb...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pust med magen og ta pauser om du trenger. Jeg var veldig nervøs på forrige eksamen i muntlig og fikk hjerneteppe flere ganger der sensor hjalp meg gjennom med å gjenta det forrige jeg sa. 

Det ble som en veldig normal samtale egentlig :) Hvis du går VGS får du vel forberedelse i morgen der du skal ha en powerpoint og mange hjelpemidler. Lykke til!

Anonymous poster hash: 11b9f...8af

 

 

Takk! :) gikk ut med en 4'er, og er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...