AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Garantert ikke første gang det skjer, ha ha, så jeg regner med å få noen gode erfaringer herfra Kort fortalt! Jeg har virkelig truffet mannen i mitt liv, har aldri vært mer sikker på akkurat det! Er 40, har to barn fra tidligere ekteskap, og traff min kjære for ganske nøyaktig to år siden, han har også to barn. Vi bor fortsatt ikke sammen, det er det planer om å endre i løpet av året, men foreløpig så funger det i en herlig blanding av her og der og alle sammen i blant i en skjønn forening. Det fungerer utrolig bra med alle 4 barna, så i tillegg til at vi har det veldig bra som kjærester, så har vi også i 1,5 år fått testet ut hvordan vi har det som familie, og det er over all forventning stas og hyggelig. Det kommer sikkert krevende dager, men det er vi begge forberedt på, vi har vært ute en vinternatt før osv, og har begge beina godt planta i jorda. Før tenkte jeg at jeg aldri skulle gifte meg igjen. Men etter at jeg traff ham, så skjønte jeg jo at dette er han jeg skal dele resten av livet med. Bryllup har vært nevnt noen ganger det siste året, og det er noe vi har vært enige om at er noe vi kommer til å gjøre. Men likevel da, det er noe med det å fri/bli fridd til. Det er noe veldig romantisk med akkurat det, samtidig er det ikke selvsagt i 2015 at han må det, jeg har seriøst tenkt på å ta initiativet selv. Men så var vi på fest på lørdag, og godt nedi tredje eller fjerde drink så frir han (ikke på kne akkurat) men veldig søtt likevel (bare oss, ingen andre tilstede). Såklart svarte jeg ja på det, men lo og sa at akkurat det måtte han bekrefte i edru tilstand :-). Hvilket han gjorde når vi våknet på lørdag morgen. Problemet er at jeg ikke helt klarer å ta det seriøst? Eller jeg gjør jo det, men det ble liksom litt for, ja hva skal jeg si, spontant og tilfeldig? Ikke at han ikke mener det, men alt rundt på en måte. Og igår så tuller han med det og spør, ja hvor skal vi gifte oss da, osv. Han er en bunnsolid fyr, og jeg VET at han mener det. LIkevel. Det er ikke sånn at jeg umiddelbart tenker at nå ringer jeg mora mi og alle venninnene. Skjønner dere? Vi vet begge at vi elsker hverandre, så han betviler nok ikke min entusiasme, men jeg skulle gjerne ønsket at dette hadde blitt servert på en annen måte enn det faktisk gjorde. Nå kan det tenkes han også kommer frem til det, og gjentar det under noe mer "ordentlige forhold" på et annet tidspunkt. Hva vet jeg. Nå er vi heldigvis veldig easygoing begge to, så dette blir ikke noe drama, men jeg er usikker på hvordan jeg bør forhold meg? Vil gjerne ha noen input fra dere her! Anonymous poster hash: cf7a1...520
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Hvordan har det gått med dette frieriet TS?? Er i samme situasjon som deg, derfor nysgjerrig!! Anonymous poster hash: 7b0b7...f4a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Vel, lignende frieri her. Tror jeg kan si det gikk bra? Gift på 13. året... (Nei, det ble aldri noe romantisk "ordentlig" frieri i etterkant. Det hadde jeg uansett ikke likt... Men om frieriet var elendig, er i hvert fall ekteskapet bra. ) Anonymous poster hash: aa821...059
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Spør om når og hvor dere skal kjøpe forlovelsesringer Anonymous poster hash: 4634f...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå