AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Hei. Våknet i dag å var skikkelig tissetrengt å hadde smått med svie. HAr ennå ikke gått over så dro til legevakten. Har time om 2 timer :S Men hun tok en prøve å sa jeg hadde utslag på blod å 1+ på leukocytter? Men hun sa det kan være UVI å at jeg kan komme tilbake senere å snakke med fastlegen? Men har alle symptomene til UVI kan det være en begynnende som ikke har gitt utslag? Anonymous poster hash: dcf00...934
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Ja, du har UVI Anonymous poster hash: 7a72c...589
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Man behandlet på bakgrunn av symptomer og ikke nødvendigvis hva lab resultatene viserAnonymous poster hash: 06010...db3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå