AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Del Skrevet 8. juni 2015 Hei Jeg skal ha lønn den 15. denne mnd, jeg jobber for Uloba, men nå må jeg reise i begravelse og har spurt om å få utbetalt denne nå. De sier de ikke har lov til dette eller betale med forskudd. Det er snakk om noen dager bare, men jeg trenger den nå. Er det ingenting jeg kan gjøre?Anonymous poster hash: ac27d...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 8. juni 2015 #2 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg vet ikke hvordan det er med Uloba, men de fleste arbeidsgivere vil ikke utbetale hele lønna på forskudd. Mange steder, men slett ikke alle, utbetaler en mindre andel av lønna som forskudd dersom arbeidstaker unntaksvis spør etter det. Har du spurt om muligheten til et mindre forskudd? Hvis ikke ville jeg gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. juni 2015 #3 Del Skrevet 8. juni 2015 Plassert i feil forum kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå