AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Jeg sliter med borderline, og jeg har vært suicidal de siste ukene. Nå føles det bare ut som at kroppen min svever, og at jeg egentlig ikke lever. Alt er så uvirkelig, jeg lurer på om jeg kan overføre følelsene mine til blomstene. Om jeg kan ligge på skyer og se ned på menneskene. Jeg lurer på om skyen er varm.. Kroppen min henger ikke fast til hodet mitt mer, jeg hører hjerte mitt banke.. hva skjer med meg? Anonymous poster hash: 053ea...dee
Millimani Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Du lever ikke, du bare eksisterer. Sagt på en annen måte; du lever på siden av deg selv. Du trenger hjelp et annet sted til å få sjela di på plass inni kroppen din igjen
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Hei! Dette høres ut som noe du burde ta opp med fagfolk. Mental helses hjelpetelefon er døgnåpen og de kan sikkert hjelpe deg med å finne ut av dette. Mental helses hjelpetelefon: 116123 Ringer du fra utlandet, er nummeret 0047 91 116 123. Anonymous poster hash: 686cd...e60
Gjest Gaea Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Mvh Marr, mod.
Fremhevede innlegg