Bokalven Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Det har tidligere stått en annonse her på forumet om brudekjolesalg på Oslo Plaza nå til helgen, men den ser ut til å være fjernet. Lythande og jeg hadde tenkt oss dit, men nå finner vi ikke siden med informasjonen igjen... Kan noen hjelpe?
Gjest MrsL Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Kjære vennen min :-) Er det dette salget du mener?
Bokalven Skrevet 1. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2004 Ja! :D Tusen takk! Du er dagens helt!
Vivekke Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Apropo brudekjolesalg med STORT utvalg, når på året pleier slike utsalg å være? Bare nå på høsten? Jeg kunne tenkt med å vært på et slikt utsalg, men ikke helt ennå - kanskje vinter/vår 2005 - tror dere det skjer noe på brudekjolefronten på denne tiden av året?
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2004 Det var mye å se på. Det ble ganske varmt der etterhvert, heldigvis kunne man forsyne seg med isvann.
Tari Skrevet 4. september 2004 #6 Skrevet 4. september 2004 Det var veldig mange fine kjoler syns jeg, søsteren min fant seg kjole som var kjempefin! Mye bedre utvalg her enn i Oslo Militære Samfund i fjor.
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2004 Lythande og jeg lurte veldig på om det var fler fra KG der. Aelwyn traff vi jo på, men vi visste jo ikke om hvem andre eventuelt kunne være. Lythande og jeg var der mellom kl 12.05 og 13.45, sånn ca. Da var vi rimelig varme og slitne. Kjøpte søsteren sin en kjole, Tari?
Lullu Skrevet 4. september 2004 #8 Skrevet 4. september 2004 Jeg var der også Vært morro og sett hvem dere var. Mellom 12:30 - 13:30 tipper jeg. Fikk tak i flott tiara og nydelig slør. Veldig fornøyd. Var mange nydelig kjoler der la jeg merke til ja!!! Har jo kjole allerede jeg da :-)
Tari Skrevet 4. september 2004 #9 Skrevet 4. september 2004 Lythande og jeg lurte veldig på om det var fler fra KG der. Aelwyn traff vi jo på, men vi visste jo ikke om hvem andre eventuelt kunne være. Lythande og jeg var der mellom kl 12.05 og 13.45, sånn ca. Da var vi rimelig varme og slitne. Kjøpte søsteren sin en kjole, Tari? Ja, en kjempepen en fra Papillon og sko. Jeg tror kanskje jeg så deg...Jeg hadde rosa joggesko..he he :-)
Aelwyn Skrevet 4. september 2004 #10 Skrevet 4. september 2004 Jeg drassa på ei barnevogn jeg da... Så en kjempe fin en til 2000!!! Får heller bli til neste år det da...
Lythande Skrevet 4. september 2004 #11 Skrevet 4. september 2004 Jeg prøvde en fin en til nesten 4000, men den var overhodet ikke meg eller min stil i det hele tatt. Moro å prøve da - selvom det er 2 år til den store dagen. Tari; Jeg hadde sorte joggesko!!!!
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2004 Og jeg hadde ikke joggesko...
virre Skrevet 4. september 2004 #13 Skrevet 4. september 2004 Oi, så mange av dere jeg må ha sett... Jeg var der også fra ca 11.45 til 13.30 eller noe sånn... Også kjøpte jeg kjole, slør OG sko! Og jeg som egentlig trodde jeg bare skulle titte/evt kjøpe noe... :oops: Men jeg synes folk var stort sett veldig hyggelige - mange smil, og ikke så mye "slåssing" som jeg hadde trodd. :D
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2004 Og jeg holder selvsagt på å dø av nysgjerrighet på hvem folk er.
Catzy Skrevet 5. september 2004 #15 Skrevet 5. september 2004 Var der kl. 14.30 på søndag. Da var det bare store sko igjen, ingen torsoletter i min størrelse, og generelt ingen slør jeg falt for. Og jeg likte ingen av de kjolene som var der, jeg har definitivt falt for "min" kjole, og blitt blind for andre. Tittet litt på tiaraene og smykkene, men de var liksom ikke noe finere enn det jeg evt. har selv, eller fint kan lage eller kjøpe på Glitter til billigere pris... Så jeg gikk ut igjen uten å ha brukt en krone. Catzy
Bokalven Skrevet 5. september 2004 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2004 Lythande og jeg kjøpte heller ingenting. Men jeg tror nok veldig mye var borte på søndag, og spesielt hvis man var der sent på søndag. Merket allerede på lørdag at en del forsvant de nesten to timene vi var der da.
Tari Skrevet 6. september 2004 #17 Skrevet 6. september 2004 Jeg prøvde en fin en til nesten 4000, men den var overhodet ikke meg eller min stil i det hele tatt. Moro å prøve da - selvom det er 2 år til den store dagen. Tari; Jeg hadde sorte joggesko!!!! He, he - da var du nok en av de 5 jeg så med sorte joggesko :-)
Tari Skrevet 6. september 2004 #19 Skrevet 6. september 2004 Så du meg? Med Barnevogn? Jeg tror faktisk det, eller det vil si - jeg så barnevognen :-)
Aelwyn Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 En gammel blå en med en veldig aktiv gutt oppi... :oops: Han hadde på seg Brun genser og dongeribukse m Ole brumm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå