AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg klarer ikke komme under sex… Synes det er så ille når gutten spør "hva kan jeg gjøre for å få deg til å komme" når jeg egentlig aldri klarer å komme, og dermed ikke kan gi dem et svar engang. Når bruker en liten vibrator på meg selv klarer jeg å komme ganske fort, men hvis jeg bruker denne under sex, blir det nesten forstyrrende når han støter inn i meg samtidig. Klarer ikke ikke konsentrere meg om å komme. Åh, hva er galt med meg? Anonymous poster hash: 9a560...31c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Har ingen råd. Har det på akkurat samme måten. .Anonymous poster hash: 12a75...ecc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Det føles nesten som om kuttet og orgasme er to ulike ting. Jeg blir veldig kåt på kjæresten og blir fort klissvåt. Nyter sexen. Men jeg kommer ikke. Bruker jeg vibrator på egenhånd har jeg ikke særlig problem med å komme, men jeg må konsentrere meg, og er ikke nødvendigvis så veldig "kåt". Frustrerende. Anonymous poster hash: 12a75...ecc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Det føles nesten som om kuttet og orgasme er to ulike ting. Jeg blir veldig kåt på kjæresten og blir fort klissvåt. Nyter sexen. Men jeg kommer ikke. Bruker jeg vibrator på egenhånd har jeg ikke særlig problem med å komme, men jeg må konsentrere meg, og er ikke nødvendigvis så veldig "kåt". Frustrerende. Anonymous poster hash: 12a75...ecc Kåthet, ikke kuttet.Anonymous poster hash: 12a75...ecc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Det tok meg nesten 3 år fra jeg begynte å ha sex til jeg klarte å komme. For meg hjalp det å slutte på p-piller - fikk opp sexlysten (veldig). Dessuten kjenner han kroppen min veldig godt og vi har god kommunikasjon nå, iforhold til da jeg gikk på pillen. Da jeg gikk på den hadde vi nesten aldri sex og jeg følte bare det var et mas. Kommer bare når jeg er på toppen, men klager ikke Anonymous poster hash: 9c9cd...c71
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Det tok meg nesten 3 år fra jeg begynte å ha sex til jeg klarte å komme. For meg hjalp det å slutte på p-piller - fikk opp sexlysten (veldig). Dessuten kjenner han kroppen min veldig godt og vi har god kommunikasjon nå, iforhold til da jeg gikk på pillen. Da jeg gikk på den hadde vi nesten aldri sex og jeg følte bare det var et mas. Kommer bare når jeg er på toppen, men klager ikke Anonymous poster hash: 9c9cd...c71 Ja merker også forskjell med og uten ppiller. Men så er det jo den ønskede preventive effekten med pillen da:/Anonymous poster hash: 12a75...ecc
*Maja* Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har rett og slett bare innfunnet meg med at jeg ikke kommer av penetrering. Det er som du sier, så mye ''forstyrrende'' som skjer, at det hjelper fint lite med en vibrator eller andre ting. Så her tar vi det i to deler. Stort sett først meg, og så han. Da kan jeg nyte de deilige etterdønningene etter orgasmen mens vi har sex. 1
TightRope Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Hmmmmmm - orgasmen sitter i hodet. Ikke i hva en gjør til enhver tid. I mitt forhold kan jeg telle Sub'en min ned til orgasme, og hun kommer uten hverken pikk, slikk, fingre eller vibrator. Dette er selvsagt litt avansert for de fleste - men handler om at hun har den utlimate tillitt til meg. ( Ja - jeg er klar over at noen kommer til å sitere dette med tidenes skryteinnlegg ) Men - vi har også bygget forholdet fra bunnen av. Hun sier alt til meg, og jeg alt til henne. Og dermed er det lett for meg å nå inn i hodet hennes når jeg ønsker. Vi har også den regelen at hun ikke får komme uten å spørre om lov første gangen. Det gjør at hun holder lengre, og kan nyte sexen både rolig og kjappt. Prøv fremgangsmetoden der Dere skifter på å gi hverandre nytelse :D
mijaa Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har det også som deg, TS, med at det blir "forstyrrende" med penetrering og klitorisstimulering samtidig. Vet liksom ikke hva jeg skal fokusere på, og ender opp med å ikke komme. Det er et problem egentlig, føler liksom at min orgasme er "utenom" sexen siden jeg alltid kommer sist.
idamoor Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Hmmmmmm - orgasmen sitter i hodet. Ikke i hva en gjør til enhver tid. I mitt forhold kan jeg telle Sub'en min ned til orgasme, og hun kommer uten hverken pikk, slikk, fingre eller vibrator. Dette er selvsagt litt avansert for de fleste - men handler om at hun har den utlimate tillitt til meg. ( Ja - jeg er klar over at noen kommer til å sitere dette med tidenes skryteinnlegg ) Men - vi har også bygget forholdet fra bunnen av. Hun sier alt til meg, og jeg alt til henne. Og dermed er det lett for meg å nå inn i hodet hennes når jeg ønsker. Vi har også den regelen at hun ikke får komme uten å spørre om lov første gangen. Det gjør at hun holder lengre, og kan nyte sexen både rolig og kjappt. Prøv fremgangsmetoden der Dere skifter på å gi hverandre nytelse :D Bedre med selvskryt enn selvkritikk :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå