Fluesoppen Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hei! Har nå, i flere uker, ikke tenkt på annet en denne kobberfargede ananasen fra Kremmerhuset. Aner ikke hva det er som fenger meg såpass mye med denne ananasen , men bare liker den. Ser den for meg på min lille studenthybel og har ønsket meg den en stund! Problemet er at den er borte fra butikkhyllene og nettbutikken, og jeg har kikket litt rundt på ebay og slike ting, men har liksom aldri funnet en som faller i smak, like mye som akkurat denne.. Noen tips til andre steder jeg kan få tak i en slik? Nettbutikker, andre butikker, hva som helst? Hadde blitt utrolig glad!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Hei! Har nå, i flere uker, ikke tenkt på annet en denne kobberfargede ananasen fra Kremmerhuset. Aner ikke hva det er som fenger meg såpass mye med denne ananasen , men bare liker den. Ser den for meg på min lille studenthybel og har ønsket meg den en stund! Problemet er at den er borte fra butikkhyllene og nettbutikken, og jeg har kikket litt rundt på ebay og slike ting, men har liksom aldri funnet en som faller i smak, like mye som akkurat denne.. Noen tips til andre steder jeg kan få tak i en slik? Nettbutikker, andre butikker, hva som helst? Hadde blitt utrolig glad! Hva med disse kjøp/salg gruppene på facebook? Kanskje noen har kjøpt den og ikke likte den likevel? :-)Anonymous poster hash: 3bdcc...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Litt av en ting å være opphengt av Anonymous poster hash: 810ca...df1
Fluesoppen Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2015 Hva med disse kjøp/salg gruppene på facebook? Kanskje noen har kjøpt den og ikke likte den likevel? :-)Anonymous poster hash: 3bdcc...ce3 Ja, det er en god idè! Skal definitivt legge ut en forespørsel på noen av disse!
Fluesoppen Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2015 Litt av en ting å være opphengt av Anonymous poster hash: 810ca...df1 Ja, jeg vet. Jeg har fått meg ny studenthybel, og det eneste jeg klarte å tenke på mens jeg var på visninger, var denne ananasen... Kanskje jeg holder på å bli litt koko Tåler ikke ananas en gang, så det er litt sært!! 1
PatrickBateman_ Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Blir kanskje ikke helt det samme, men hva med denne fra Åhlens? https://www.ahlens.no/dekorere_og_smamobler/lamper-lys/bordlampe-ananas.html Eller denne fra Princess? http://www.princessbutikken.no/stue/pynt/ananas-krukke-20-cm-kobber
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Jeg ville sendt mail til Kremmerhuset og spurt om det er noen av butikkene deres som har igjen Jeg tror de har mulighet til å sjekke varebeholdningen på de forskjellige butikkene (de kunne iallfall det i butikken en gang jeg trengte hjelp til å finne en vare som var utsolgt hos butikken jeg var i) Anonymous poster hash: 16ece...e68
Fluesoppen Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Blir kanskje ikke helt det samme, men hva med denne fra Åhlens? https://www.ahlens.no/dekorere_og_smamobler/lamper-lys/bordlampe-ananas.html Eller denne fra Princess? http://www.princessbutikken.no/stue/pynt/ananas-krukke-20-cm-kobber Åh! Tusen takk! Den lampa var faktisk utrolig fin!! Litt dyr for min lommebok akkurat nå kanskje, men har snart bursdag så denne skal ABSOLUTT være på ønskelista mi! :D Hvis ikke får det gå av storstipendet mitt i august! Hoho Hva med en slik isteden? Koster ikkeno. Hahahah, nå fikk jeg meg en god latter Bra jeg bor nære skogen, vet hva jeg skal gjøre first thing in the morning! Jeg ville sendt mail til Kremmerhuset og spurt om det er noen av butikkene deres som har igjen Jeg tror de har mulighet til å sjekke varebeholdningen på de forskjellige butikkene (de kunne iallfall det i butikken en gang jeg trengte hjelp til å finne en vare som var utsolgt hos butikken jeg var i) Anonymous poster hash: 16ece...e68 Ja, har vurdert å gjøre det Tenkte kanskje jeg skulle gå innom kremmerhuset her hjemme og høre om det er mulighet for å ringe kremmerhuset i studiebyen min å høre om de har den der, siden jeg skal dit neste uke! Men sender en mail for sikkerhetsskyld! Kanskje jeg er heldig! Endret 7. juni 2015 av Fluesoppen 1
MarianneE Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Hva med en slik isteden? Koster ikkeno. Penere er den og.... 2
MammaSvarDa Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Haha, vet hvordan det er å bli opphengt i smårare ting. De har en i hvit på ahlens om det hjelper. Og de har et eple og pære i kobber http://m.ahlens.no/dekorere_og_smamobler/dekorere/boks-ananas.html
Gjest Lalalala59 Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 Spør en av bloggerne som fikk den ananas-lampa sponset om du kan få den. De bruker den ikke uansett, og er jo litt lik det du egentlig vil ha.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Hehe, søt tråd Jeg leter også nå og da etter noen spesifike ting, den ene tok det et år før jeg fant det perfekte eksemplar! Så skjønner deg godt, selv om det bare er en gull ananas for oss andre Anonymous poster hash: 4563f...105
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #14 Skrevet 13. juni 2015 Hei! Har nå, i flere uker, ikke tenkt på annet en denne kobberfargede ananasen fra Kremmerhuset. Aner ikke hva det er som fenger meg såpass mye med denne ananasen , men bare liker den. Ser den for meg på min lille studenthybel og har ønsket meg den en stund! Problemet er at den er borte fra butikkhyllene og nettbutikken, og jeg har kikket litt rundt på ebay og slike ting, men har liksom aldri funnet en som faller i smak, like mye som akkurat denne.. Noen tips til andre steder jeg kan få tak i en slik? Nettbutikker, andre butikker, hva som helst? Hadde blitt utrolig glad! Det kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor du bor, men Kremmerhuset på Töcksfors-senteret har den inne. De har ganske mange av den også. Anonymous poster hash: 0124e...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå