AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg fikk i meg en pille for en stund siden. Heroin erstatning fikk jeg høre det var. Jeg har aldri gått på heroin, jeg fikk lurt det i meg i fylla. Jeg fant ut at noen hadde puttet i meg noe rart da jeg ble utrolig fjern og besvimte da jeg reiste meg. Dette er nå over 2 år siden, men fikk høre igjen dette nå nettopp. Jeg fikk høre det var nesten like ille som å ta heroin? Jeg vet ingenting om dette å har fortsatt litt noia over det, om det faktisk er farlig å ha i seg dette.. Anonymous poster hash: 95bcc...e49
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Hva er problemet ditt? Selvfølgelig tar du aldri tabletter noen påstår er noe som helst. Anonymous poster hash: d9e37...199
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå