Nyttig Skrevet 9. juni 2015 #21 Skrevet 9. juni 2015 Midtgang her, rad nr 2. Vil ut fort som f. På lengre turer i europa velger jeg exit midtgang pga bedre beinplass. Ellers kun businessclass utenfor europa pga plass og komfort. Jeg flyr 2-4 flyvninger hver mnd.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #22 Skrevet 9. juni 2015 Foretrekker vindusplass, er liksom litt mer privat, får med seg utsikt, kan lene seg mot vinduet om en skal sove, osv. selv om det er mer kronglete når en skal på do eller har det travelt når en skal av. Anonymous poster hash: 10559...12f
Gjest Skrevet 9. juni 2015 #24 Skrevet 9. juni 2015 Vindusplass er ikke så viktig for meg, men jeg foretrekker at eldstemann har det når vi flyr. Da er han okkupert med å se ut deler av flyturen
Christiane_W Skrevet 9. juni 2015 #25 Skrevet 9. juni 2015 På korte flyturer (under 3 timer) foretrekker jeg vindusplass. På langturer går jeg alltid for midgang, spesielt om det er nattflyvning.
annebanane Skrevet 9. juni 2015 #26 Skrevet 9. juni 2015 Har ikke noe behov for å bevege meg når eg først har sett meg, så jeg velger vindusplas om mulig. Slipper også bli truffet av de som går forbi ved midtgangen da.
MissStiles Skrevet 10. juni 2015 #27 Skrevet 10. juni 2015 Før foretrakk jeg vindusplass men nå vil jeg heller sitte ytterst, altså midtgang for min del.
Gjest Nori Skrevet 10. juni 2015 #28 Skrevet 10. juni 2015 Vindusplass så jeg kan lene meg mot vinduet for å sove.
pinar Skrevet 10. juni 2015 #29 Skrevet 10. juni 2015 Midtgang. Har litt klaustrofobi, og føler jeg har mer rom når jeg ikke sitter innerst. Merkelig nok foretrekker jeg vindu fremfor et midtsete. Jeg liker å på lengre turer å ha muligheten til å kunne reise meg opp og strekke på meg uten å klatre over noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå