Gå til innhold

Feminister som prioriterer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og at du skriver disse innleggene hjelper nigerianske prostituerte hvordan?

Anonymous poster hash: 3f3b7...ad7

 

Jeg driter i de nigerianske horene, jeg bare påpeker at er det noe feminister liker godt så er det å juge,- si høyt at en bryr seg om fattige kvinner og folk fra den tredje verden når dem faktisk bare har forakt for menneskers valg og for menneskers triste skjebner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driter i de nigerianske horene, jeg bare påpeker at er det noe feminister liker godt så er det å juge,- si høyt at en bryr seg om fattige kvinner og folk fra den tredje verden når dem faktisk bare har forakt for menneskers valg og for menneskers triste skjebner.

Du er veldig kreativ i dine påstander om andre menneskers intensjoner.

Skal spare meg for å trekke konklusjoner rundt din motivasjon bak å lange ut mot feminister fordi de gjør for lite, samtidig som du "driter" i de samme greiene selv.

Pell deg ut av sofaen og engasjer deg da vettu, så kanskje du kan få gjort noe med disse fæle feministene som ødelegger alt for deg :)

Anonymous poster hash: 3f3b7...ad7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

La oss alle glemme den enslige unge mannen. De som faktisk tar sitt eget liv 2.5 ganger så ofte som unge kvinner. Unge og single menn skårer høyest på nærmest alle viktige markører som predikerer ett heller elendig liv, og ett alt for tidlig dødsfall. For eksempel mord / selvmord, narkotika- misbruk, arbeidsledighet, depresjon og angst, ensomhet og fortvilelse. Hvorfor er det egentlig slik?

 

 

Anonymous poster hash: e265f...bde

 

 

Gjør du noe for dem? 

Anonymous poster hash: 851b2...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig kreativ i dine påstander om andre menneskers intensjoner.

Skal spare meg for å trekke konklusjoner rundt din motivasjon bak å lange ut mot feminister fordi de gjør for lite, samtidig som du "driter" i de samme greiene selv.

Pell deg ut av sofaen og engasjer deg da vettu, så kanskje du kan få gjort noe med disse fæle feministene som ødelegger alt for deg :)

Anonymous poster hash: 3f3b7...ad7

 

Jeg synes det er trist å være feminist. Om du liker å være feminist fordi at da føler du deg bedre enn andre mennesker så er det ditt motiv. Jeg bryr meg ikke. Jeg er likegyldige til rasister og feminister. Feminister er kjønnsrasister som alle skjønner som elsker det ene kjønns rettigheter på bekostning av det annet kjønn.

 

Hvorfor kan du ikke heller være alle menneskers venn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist å være feminist. Om du liker å være feminist fordi at da føler du deg bedre enn andre mennesker så er det ditt motiv. Jeg bryr meg ikke. Jeg er likegyldige til rasister og feminister. Feminister er kjønnsrasister som alle skjønner som elsker det ene kjønns rettigheter på bekostning av det annet kjønn.

 

Hvorfor kan du ikke heller være alle menneskers venn?

 

haha, du virker ikke akkurat som du er likegyldig med feminister.

 

At en random dude på nettforum påstår at jeg ikke er en "alle menneskers venn" ser jeg ikke på noen grunn til å endre meg selv.

Anonymous poster hash: 3f3b7...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da forstår jeg at du ikke er sånn ekstremfeminist. 

 

Og det er bra. Jeg skal nok besinne meg og fortelle deg litt av hva vi har mistet.

Det var jo det jeg presiserte i mitt første innlegg...

 

For det første så hadde mannen flere rettigheter i gamle dager. Ved en skillsmisse fikk mannen automatisk barneomsorgen, idag får kvinner automatisk samværsrett med barna sine. Vi har snakket om abort, noe du ikke ville snakket om, men nok om det, så lenge du innrømmet at det var ikke likestilling, men forskjellsbehandling som var målet ditt, - så forsonet jeg meg med det standpunktet.

Jeg mener kvinner og menn skal vurderes på likt grunnlag i dag, så der er jeg faktisk enig med deg.

 

Det jeg liker best med feminister er argumentene deres, - ta for eksempel, - Når en er gravid i femte måned, bestemmer man ikke over sin egen kropp, da du bærer på et annet liv. Jeg har da aldri sagt noe mot dette?

 

Men dette her gjelder jo også i måned to gjør det ikke? Når du er gravid i måned to så bærer du også på et annet liv, gjør du ikke? Så hvorfor skal vise hensyn til det andre livet i måned fem, og ikke i måned to? Barnet dør jo uansett hvis du hadde dødd.

 

Fortell? Jeg liker nemlig feminister som forstår seg på filosofi og logikk skjønner du, - feminister som ikke synser og bruker følelser for å forklare sine meninger.

Hvis du leser deg opp litt mer på fosterets utvikling forstår du kanskje mer. Det er nettopp derfor en kan ta abort i Norge, men ikke etter tolvte uke.

 

En vakker dag håper jeg på å møte ei snill feminist som forstår menns følelser og rettigheter og som ville tatt det som den aller største selvfølge at både mann og kvinne sammen skal være enige om vanskelige valg, -og at handlinger man gjør sammen er man to om, - en kvinne og en feminist som vil respektere mannen slik hun ønsker at mannen skal respektere kvinnen.

 

*jeg vet jeg er en dagdrømmer, men det er godt å fantasere noen ganger*

Du beskriver jo hverdagsfeministen, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei smart feminist!

- Er ikke så trist.

Det er sikkert og visst!

Hallo, jeg måtte bare lage en åpningsreplikk. Det er dødskult med smarte feminister. Først trodde jeg kvinner ble feminister fordi kvinner er lett-påvirkelige og hva er vel lettere enn å fortelle unge kvinner at deres egne handlinger ikke er deres egen skyld? Det er jo helt fantastisk dette her.

Da kvinner i norge fikk alminnelige stemmerett i 1914 stemte kvinnene i norge for en fascistisk lovgivning om at hele norge skal være alkoholfritt. Da begynte ni år tror jeg det var med kolassale konsekvenser for hele det norske samfunn. Som kjent ble alkoholforbudet opphevet ved neste folkeavstemning og vinmonopolet ble innført tror jeg det var i 1926 eller noe sånt noe.

Da kvinner i østerrike fikk stemmerett stemte kvinnene for nazismen. Uten kvinnelige stemmer kunne nazismen aldri blitt noen folkeparti.

Jeg elsker kvinnelige regenter! Da Dronning Victoria av england styrte, hun var en glad opiumsbruker. Hun var så glad i opium at hun igangsatte to opiumskriger. Hun krigde for narkotika før krigen mot narkotika!

Denne kvinnen, denne feministen og keisierinne styrte en fjerdedel av jordkloden, og ingen mann har til sammenligning regjert over slike store landområder.

Lurer på om jeg er en feminist selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk besøk så jeg ble avbrutt mens jeg skrev tilbakemeldingen min.

Det jeg skulle frem til da er at kvinner har like mye delaktighet i hva som skjer i samfunnet som det menn har.

Feminister er jo kjempesmarte som klarte å skape en kollektivistisk organiasjon som peker på samfunnsfiender og som skaper samhold iblant feminister med å påpeke at alt feil i samfunnet er alle andres feil, og aldri ens egen skyld.

La meg gi deg et konkret eksempel. Ta for skjønnhetspresset alle femininster skyldes media og ikke en selv. Jeg mener, hvorfor er ikke feminister glade for at photoshop eksisterer som gjør alminnelige kvinner til stjerner? Og hvorfor forstår ikke feminister at det er ens eget hang til å beundre de attraktive og ha forakt for de man mener er stygge som er hovedproblemet her?

Hvorfor liker mennesker og spesielt kvinner å sammenligne seg med mennesker en synes er mer tiltrekkende enn en selv når man kan heller velge å sammenligne seg med de man selv fornedrer?

Hjelpe lykken litt med å føle seg bedre? Alt her i livet handler jo om valg. Vil du være deppa fordi du synes noen er finere enn deg etter litt photoshop så velger du det. Liker du heller å se ned på folk du mener er fælere enn deg selv så vil du automatisk føle deg litt bedre.

Skjønte du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei smart feminist!

- Er ikke så trist.

Det er sikkert og visst!

Hallo, jeg måtte bare lage en åpningsreplikk. Det er dødskult med smarte feminister. Først trodde jeg kvinner ble feminister fordi kvinner er lett-påvirkelige og hva er vel lettere enn å fortelle unge kvinner at deres egne handlinger ikke er deres egen skyld? Det er jo helt fantastisk dette her.

Da kvinner i norge fikk alminnelige stemmerett i 1914 stemte kvinnene i norge for en fascistisk lovgivning om at hele norge skal være alkoholfritt. Da begynte ni år tror jeg det var med kolassale konsekvenser for hele det norske samfunn. Som kjent ble alkoholforbudet opphevet ved neste folkeavstemning og vinmonopolet ble innført tror jeg det var i 1926 eller noe sånt noe.

Da kvinner i østerrike fikk stemmerett stemte kvinnene for nazismen. Uten kvinnelige stemmer kunne nazismen aldri blitt noen folkeparti.

Jeg elsker kvinnelige regenter! Da Dronning Victoria av england styrte, hun var en glad opiumsbruker. Hun var så glad i opium at hun igangsatte to opiumskriger. Hun krigde for narkotika før krigen mot narkotika!

Denne kvinnen, denne feministen og keisierinne styrte en fjerdedel av jordkloden, og ingen mann har til sammenligning regjert over slike store landområder.

Lurer på om jeg er en feminist selv?

Dagens feminisme handler om litt annet enn nazisme og narkotika, men okei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk besøk så jeg ble avbrutt mens jeg skrev tilbakemeldingen min.

Det jeg skulle frem til da er at kvinner har like mye delaktighet i hva som skjer i samfunnet som det menn har.

Feminister er jo kjempesmarte som klarte å skape en kollektivistisk organiasjon som peker på samfunnsfiender og som skaper samhold iblant feminister med å påpeke at alt feil i samfunnet er alle andres feil, og aldri ens egen skyld.

La meg gi deg et konkret eksempel. Ta for skjønnhetspresset alle femininster skyldes media og ikke en selv. Jeg mener, hvorfor er ikke feminister glade for at photoshop eksisterer som gjør alminnelige kvinner til stjerner? Og hvorfor forstår ikke feminister at det er ens eget hang til å beundre de attraktive og ha forakt for de man mener er stygge som er hovedproblemet her?

Hvorfor liker mennesker og spesielt kvinner å sammenligne seg med mennesker en synes er mer tiltrekkende enn en selv når man kan heller velge å sammenligne seg med de man selv fornedrer?

Hjelpe lykken litt med å føle seg bedre? Alt her i livet handler jo om valg. Vil du være deppa fordi du synes noen er finere enn deg etter litt photoshop så velger du det. Liker du heller å se ned på folk du mener er fælere enn deg selv så vil du automatisk føle deg litt bedre.

Skjønte du?

Jeg synes vi lever i et altfor seksualisert samfunn, noe alle har skylden for. Men det er heller ikke det jeg mener er viktige saker for feminister. Vi er så og si ferdig med feminisme i den vestlige verden. Jeg synes det er på tide å vende snuten mot land der kvinner blir behandlet som annenrangs borgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...