AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Hei! Jeg lurer på om dere vet om noen telefonnummer ungdom kan ringer for å snakke anonymt om feks. Kropp og lignende. Føler jeg trenger noen å snakke med, da jeg har hatt litt problemer med kroppen.Anonymous poster hash: 64d2f...06a
Fluffe Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 http://www.ung.no/hjelp/1709_Oversikt_over_gode_hjelpetjenester.html 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Kikrens sos, røde kors/kors på halsen. Eller lag deg en tråd på kg.Anonymous poster hash: a96da...20d
Tibbie Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Kirkens Bymisjon har vel en sånn telefon? Eller kanskje Kirkens Bymisjon reklamerer om den for noen andre? Du finner i hvert fall sikkert ut noe om det ved å google det eller kontakte dem Om du er ung nok kan du få avtalt tid hos Utekontakten for å snakke med noen. Noen ganger er det bedre face to face.
Tibbie Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Kikrens sos, røde kors/kors på halsen.Eller lag deg en tråd på kg.Anonymous poster hash: a96da...20d Vet ikke om jeg ville anbefalt det :S KG-brukere her inne er grusomt nådeløse. Alt en sier kan og vil bli brukt mot en, og man kommer til å bli dømt av noen... Veldig synd :/ Men kanskje det finnes egne forum/nettarenaer for mennesker som går gjennom det samme som deg, TS? De er vanligvis veldig forståelsesfulle og kan ha noen gode ord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå