AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg mistet jomfrudommen min for en tid tilbake. Men selve samleiet gir meg så lite... I misjonæren har kjæresten en lei tendens til å ha kroppen sin så langt vekke fra meg, gjerne strake armer. Da får jeg null stimuli på klitoris, og bare penetrering gjør ikke så veldig mye for meg. Doggy gjør heller ikke noe for meg, da er det jo også null stimulering. Hva gjør man i slike situasjoner? Er det ok å spørre om han ikke kan prøve å legge seg mer nedpå meg i misjonæren? Han prøvde forsåvidt å fingre meg litt under doggy, men virket ikke som han klarte det og å jukke på samtidig. Er det da ok å fingre seg selv? Gjør dere andre kvinnfolk det? Når jeg er øverst klarer jeg mer få gnukket klitoris mot ham, og på den måten bli stimulert. Men det er også eneste stillingen som faktisk gir meg noe. Anonymous poster hash: 22447...b27
Gjest Castielz Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Gjør ikke han det, så gjør det selv! Er ikke verre. Du har selv ansvar for egen orgasme, han kan ikke lese tankene dine.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Jeg synes absolutt du skal fingre deg i doggy. Jeg synes det kan være litt krøkkete å stimulere klitorisen til dama under doggy, føler jeg ikke har lange nok armer, eller at jeg ikke får full jokkeeffekt når jeg prøver. Men jeg leser jo om at det er mange som gjør det, de har nok langt mer trening enn meg kanskje... Anonymous poster hash: f0c70...f70
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Du er minst like ansvarlig som din partner for at du nyter sex. Han kan ikke vite hva du liker med mindre du viser eller forteller ham det. Enten bruk dine egne fingre, ta tak i hånden hans og flytt den mot klitoris, si tydelig ifra når det er godt, og/eller rett og slett si rett ut at du trenger stimulering av klitoris for å få særlig mye ut av sex. Anonymous poster hash: 9434d...2e3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Du må i hvertfall ikke tro at han skjønner at noe er galt om du ikke sier eller gjør noe. Han tenker kanskje at siden han jukker i vei som en duracell kanin, er han nesten en sexgud og at det hele er fantastisk for deg. Dessuten er også damer ulike. Hun jeg har nå nyter samleier noe enormt, og får orgasmer hver gang. Prøv en variant som av og til kalles cat - stillingen, gir mye klitoris stimuli. Anonymous poster hash: 2a055...308 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vet han ikke er tankeleser, men det er så vanskelig å si hva jeg liker. Redd for at han skal ta det ille opp eller miste selvtilliten helt. Jeg prøver heller bevege meg slik at jeg får det jeg trenger, eller prøve å kommunisere hva som virker og ikke virker ved godlyder/mangel på sådanne.. Anonymous poster hash: 22447...b27
Eranonym123 Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Jeg vet han ikke er tankeleser, men det er så vanskelig å si hva jeg liker. Redd for at han skal ta det ille opp eller miste selvtilliten helt. Jeg prøver heller bevege meg slik at jeg får det jeg trenger, eller prøve å kommunisere hva som virker og ikke virker ved godlyder/mangel på sådanne.. Anonymous poster hash: 22447...b27 Samme problem her. Og jeg er redd det blir rart eller ser rart ut om jeg skal fingre meg. -Vet ikke hvorfor men av en eller annen grunn tror jeg at det ikke er greit for han, at han ikke føler at det han gjør da strekker til. Er det normalt og greit for dere gutter at kvinnen stimulerer seg selv under akten?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 ta hånda hans og gjør det for han. Da tar han nok hintet og du slipper den kleeeine samtalen... hahaha Anonymous poster hash: c9afb...9fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå