Gjest Gjest_Clarity Skrevet 7. juni 2015 #21 Skrevet 7. juni 2015 Du spamer fortsatt forumet med søppel Det gjør du også, slik som du holder på her. 1
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 7. juni 2015 #22 Skrevet 7. juni 2015 Syns dama var pen nok for så vidt, men ikke noe utpreget
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #23 Skrevet 7. juni 2015 Hun er ei dame. Et menneske med pupper og antakeligvis en vagina. En fremmed person som ser bra ut. Ut over det kan jeg ikke si jeg verken ble blåst av banen eller tenkte WOW. Hun er jo bare en helt vanlig, pen dame. Skjønner godt hva mirandaa mener; tråden er kjedelig og intetsigende. Vi har jo allerede tråder med bilder av pene mennesker, så kan ikke alle sikleinnleggene puttes inn der istedet for å spamme forumet med ørti tråder tilegnet forskjellige kjendiser og halvkjendiser? Anonymous poster hash: 117d8...b59 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #24 Skrevet 7. juni 2015 Poenget er å shame kvinner til å bli vakrere. Hvis man bare ofte nok poster bilder på internetfora av deilige damer, vil flere legge seg i hardtrening (og under kniven) for å se ut som dem. Håpet er at dette igjen vil føre til en overflod av deilige damer, slik at også menn av lavt attraksjonsnivå vil ha sjans på noen av dem. Fordi kvinner blir ikke shamet nok av moteindustrien, reklamene som omgir oss, kan ikke engang gå i butikken uten å se avkledde, syltynne og smellvakre kvinner på fremsiden av blader rettet mot både menn (manneblader) og kvinner (moteblader). Ja, å poste innlegg med bilder av "drømmedama" på et anonymt forum kommer nok til å gjøre susen. Anonymous poster hash: df4a6...58a 2
Tøytigern Skrevet 7. juni 2015 #25 Skrevet 7. juni 2015 http://tinypic.com/view.php?pic=9zn2pk&s=8#.VXRvAc_tn3Q Hun er så vakker. Skulle ønske det finnes flere av henne. Sarah Greene. Dama til Aidan Turner. Han er så heldig som har henne. Hvorfor kan det ikke finnes flere som henne? Noen som ligner? Sukk Sant hun er vakker og sexy? Ei som virkelig kan ta vare på seg selv og kroppen sin! Ikke enig.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #26 Skrevet 7. juni 2015 Hver sin smak.. Kjedelig.. Anonymous poster hash: b5347...a84 1
Tøytigern Skrevet 7. juni 2015 #27 Skrevet 7. juni 2015 Hver sin smak.. Kjedelig.. Anonymous poster hash: b5347...a84 Og uten former.
Gjest kittypurry Skrevet 7. juni 2015 #28 Skrevet 7. juni 2015 Jeg synes sånne tråder er gøyale jeg Det er hverken svare- eller leseplikt her på KG, så da er det bare å la være å svare eller unngå å gå inn på tråder som "synes du hun er pen", "what a babe" eller "hvem synes du er finest av disse to" Jeg synes også at hun er fin, liker små nette damer. Kanskje du må google Sarah Greene look alikes 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #29 Skrevet 7. juni 2015 Særeste med denne tråden må vel være at han legger ut et bilde der dama skjuler seg bak store solbriller i profil, så man ikke ser ansiktet. Googlet hvordan hun egentlig ser ut, og joda, hun er absolutt søt. Og jeg fikk utelukkende påkledte bilder da jeg googlet, så jeg lurer litt på hva TS har søkt etter Anonymous poster hash: c876d...549
Gjest Fotballen Skrevet 7. juni 2015 #30 Skrevet 7. juni 2015 Og uten former. Hun har former, selv om de er små. Mye bedre med små ekte former enn store falske. Jeg synes sånne tråder er gøyale jeg Det er hverken svare- eller leseplikt her på KG, så da er det bare å la være å svare eller unngå å gå inn på tråder som "synes du hun er pen", "what a babe" eller "hvem synes du er finest av disse to" Jeg synes også at hun er fin, liker små nette damer. Kanskje du må google Sarah Greene look alikes Sant, de som ikke liker sånne tråder kan holde seg unna. Men de må klikke innpå de også Særeste med denne tråden må vel være at han legger ut et bilde der dama skjuler seg bak store solbriller i profil, så man ikke ser ansiktet. Googlet hvordan hun egentlig ser ut, og joda, hun er absolutt søt. Og jeg fikk utelukkende påkledte bilder da jeg googlet, så jeg lurer litt på hva TS har søkt etter Anonymous poster hash: c876d...549 Jeg søkte ikke noe spesielt. Ja hun er nydelig overalt. Både ansiktet og kroppen. 1
Gjest kittypurry Skrevet 7. juni 2015 #31 Skrevet 7. juni 2015 Hun har former, selv om de er små. Mye bedre med små ekte former enn store falske. Sant, de som ikke liker sånne tråder kan holde seg unna. Men de må klikke innpå de også Jeg søkte ikke noe spesielt. Ja hun er nydelig overalt. Både ansiktet og kroppen. Jepp, enda det tar mye lenger tid å svare enn å klikke på backspacen... Tror nok de fleste innerst inne lar seg fasinere litt av sånne chicks-tråder
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #32 Skrevet 8. juni 2015 Det finnes jo sikkert damer som ser slik ut i virkeligheten. Trenger jo ikke å være kjent for å være pen. Vil påstå at de fleste damer ikke har den fake looken.Anonymous poster hash: 63909...646
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #33 Skrevet 8. juni 2015 Det finnes jo sikkert damer som ser slik ut i virkeligheten. Trenger jo ikke å være kjent for å være pen. Vil påstå at de fleste damer ikke har den fake looken.Anonymous poster hash: 63909...646
smalls Skrevet 8. juni 2015 #34 Skrevet 8. juni 2015 Vise ei ekte dame Ekte dame? Hvis man ikke er en ekte dame, hva er man da? En falsk dame? 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #35 Skrevet 8. juni 2015 Ekte dame? Hvis man ikke er en ekte dame, hva er man da? En falsk dame? Du får legge ut et bilde av et såkalt ekte mannfolk....eller hvordan var det igjen Anonymous poster hash: 2b05f...018
Gjest Jean Valjean Skrevet 8. juni 2015 #36 Skrevet 8. juni 2015 Har sett ekstremt mange damer som er vakkrere enn den dama. 1
Tøytigern Skrevet 8. juni 2015 #37 Skrevet 8. juni 2015 Hun har former, selv om de er små. Mye bedre med små ekte former enn store falske. Sant, de som ikke liker sånne tråder kan holde seg unna. Men de må klikke innpå de også Jeg søkte ikke noe spesielt. Ja hun er nydelig overalt. Både ansiktet og kroppen. Ja, hun har former. Rett opp og ned som en planke. Planker har også former. 1
Tøytigern Skrevet 8. juni 2015 #38 Skrevet 8. juni 2015 Har sett ekstremt mange damer som er vakkrere enn den dama. Jeg også.
Tøytigern Skrevet 8. juni 2015 #39 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Ekte dame? Hvis man ikke er en ekte dame, hva er man da? En falsk dame? Falsk dame: Endret 8. juni 2015 av Tøytigern 1
Tøytigern Skrevet 8. juni 2015 #40 Skrevet 8. juni 2015 Du får legge ut et bilde av et såkalt ekte mannfolk....eller hvordan var det igjen Anonymous poster hash: 2b05f...018 Ekte mannfolk: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå