Gå til innhold

Har jeg blitt dopet ned på byen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hei! 
Jeg har en skikkelig dårlig følelse på at jeg muligens har blitt dopet ned på byen for tre uker siden. Jeg var på konsert og hadde ikke drukket noe mer enn jeg pleier å gjøre ute på byen. Jeg var helt fin i formen og glad og fornøyd. Etter å ha drukket to øl i baren endret humøret seg kraftig. Jeg ble skikkelig desorientert og spurte folk hvor scenen var, selv om scenen var rett foran meg. Etterpå ble jeg kraftig deprimert og stod å grein ved scenekanten, uten noen spesiell grunn for det. Da jeg skulle gå hjem klarte jeg ikke å finne veien tilbake til hotellet, fordi jeg ikke husket veien. Jeg klarte ikke å huske hva hotellet het engang. Jeg snakket med min mor i mobilen og hun sa at jeg fremstod som skikkelig fjern, noe jeg var også. Jeg vet ikke om tingene jeg husker fra hjemturen er en drøm eller om det virkelig har skjedd, da jeg har noen spesielle minner om at jeg rota rundt og prøvde å låse opp noen dører med nøkkelkortet mitt, når jeg ikke var i nærheten av hotellet engang. Nå er jeg skikkelig redd for å drikke igjen fordi jeg er veldig bekymret for at noe lignende skal skje neste gang også.. 

Tror dere at jeg ha fått dop i drinken min? Og er det noen av dere som har opplevd lignende ting ute på byen?

Anonymous poster hash: 0a06f...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...