Snurten1 Skrevet 7. juni 2015 #1 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) ingen tvil om at mammatilmichelle vinner årets pris for "dårligste mammablogg" særlig med tanke på at hun legger opp til spekulasjoner rundt den minste ting. PR kåt er hun også. Anyway... Finnes det noen som faktisk har noe fornuftig å komme med? Og ikke 16 åringer som skryter av at de er gravide? Redigert: skrivefeil Endret 7. juni 2015 av Snurten1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 7. juni 2015 Ser jeg er litt utydelig i HI. Finnes det gode mammabloggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 7. juni 2015 #3 Del Skrevet 7. juni 2015 Kommer vel an på hva man definerer som en "god mammablogg". Mange 14-åringer ser visst på Mammatilmichelle som en "god" mammablogg, i og med at hun har så mange daglige sidevisninger. Jeg personlig synes at det å blogge om barn (som er for små til å gi noen som helst samtykke) er en uting, og på grunn av det finnes det ikke gode mammabloggere for min del. Men ja, det finnes sikkert mange som er flinkere å skrive en det Mammatilmichelle er, og med mer selvinnsikt og i mindre grad hyklerske, men så lenge de lever helt eller delvis av å utlevere barna sine så er de ikke "gode" i mine øyne. Barn burde ikke bli født med en jobb. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. juni 2015 #4 Del Skrevet 7. juni 2015 Kommer vel an på hva man definerer som en "god mammablogg". Mange 14-åringer ser visst på Mammatilmichelle som en "god" mammablogg, i og med at hun har så mange daglige sidevisninger. Jeg personlig synes at det å blogge om barn (som er for små til å gi noen som helst samtykke) er en uting, og på grunn av det finnes det ikke gode mammabloggere for min del. Men ja, det finnes sikkert mange som er flinkere å skrive en det Mammatilmichelle er, og med mer selvinnsikt og i mindre grad hyklerske, men så lenge de lever helt eller delvis av å utlevere barna sine så er de ikke "gode" i mine øyne. Barn burde ikke bli født med en jobb. Godt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. juni 2015 #5 Del Skrevet 7. juni 2015 Kommer vel an på hva man definerer som en "god mammablogg". Mange 14-åringer ser visst på Mammatilmichelle som en "god" mammablogg, i og med at hun har så mange daglige sidevisninger. Jeg personlig synes at det å blogge om barn (som er for små til å gi noen som helst samtykke) er en uting, og på grunn av det finnes det ikke gode mammabloggere for min del. Men ja, det finnes sikkert mange som er flinkere å skrive en det Mammatilmichelle er, og med mer selvinnsikt og i mindre grad hyklerske, men så lenge de lever helt eller delvis av å utlevere barna sine så er de ikke "gode" i mine øyne. Barn burde ikke bli født med en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 7. juni 2015 #6 Del Skrevet 7. juni 2015 Casa Kaos er litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 7. juni 2015 #7 Del Skrevet 7. juni 2015 Kommer faktisk ikke på en eneste en. Blir skremt at det er så mange bloggere som heter "Gravid som 16 år" "18 og mor til 2" "17 år og mamma" Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 7. juni 2015 #8 Del Skrevet 7. juni 2015 Det er en pappablogg da, men synes Superpapsen er litt morsom iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 7. juni 2015 #9 Del Skrevet 7. juni 2015 Syns pappahjerte er litt morsom, superpapsen også. Og så leser jeg speiltvillingene av og til, men det er vel ikke så mye pga mammablogger-delen, men fordi hun gjør så mye kreativt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. juni 2015 #10 Del Skrevet 7. juni 2015 Kommer vel an på hva man definerer som en "god mammablogg". Mange 14-åringer ser visst på Mammatilmichelle som en "god" mammablogg, i og med at hun har så mange daglige sidevisninger. Jeg personlig synes at det å blogge om barn (som er for små til å gi noen som helst samtykke) er en uting, og på grunn av det finnes det ikke gode mammabloggere for min del. Men ja, det finnes sikkert mange som er flinkere å skrive en det Mammatilmichelle er, og med mer selvinnsikt og i mindre grad hyklerske, men så lenge de lever helt eller delvis av å utlevere barna sine så er de ikke "gode" i mine øyne. Barn burde ikke bli født med en jobb. Veldig enig i dette prinsipielle standpunktet (ikke bare når det gjelder blogger, men også feks eksponering av barn på Facebook og andre sosiale medier). Og da har det lite å si om mammabloggeren er 17 eller 30+. Jo eldre, dess verre, vil jeg nesten si - godt voksne damer som blogger om barna sine kan i hvert fall ikke skylde på at de er unge og ikke vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justinbieberno Skrevet 7. juni 2015 #11 Del Skrevet 7. juni 2015 Miacharlotte (?) er nitten, to barn og gravid med lillebror :O men hun virker ihvertfall oppegående, så er innom iblant Ikke så spennende innhold da, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. juni 2015 #12 Del Skrevet 7. juni 2015 Miacharlotte (?) er nitten, to barn og gravid med lillebror :O men hun virker ihvertfall oppegående, så er innom iblant Ikke så spennende innhold da, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 9. juni 2015 #13 Del Skrevet 9. juni 2015 Rannveig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 10. juni 2015 #14 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) mariannebeate.com mammasilje.no http://twinfun.blogg.no/ http://mammalivet.blogg.no/ Endret 10. juni 2015 av Wei Wei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juni 2015 #15 Del Skrevet 11. juni 2015 Rannveig. Flykræsj i sakte film den bloggen der... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 11. juni 2015 #16 Del Skrevet 11. juni 2015 Skal noe flau innrømme at jeg leser frumaela og veronikad på familieprat.no, og mammasilje. Syns de virker ganske oppgående alle tre, ikke minst at de jobber, tar utdanning og ikke utleverer barna på en negativ måte. En av mine skrekkblogger å lese er malindus, ikke jobber hun, ikke tar hun utdanning, klager over hvor sliten hun er uten å gjøre en dritt, og utleverer ungene alvorlig mye. Spesielt minste som har flere diagnoser, der hun beskriver i detalj. Grøss og gru, stakkars gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. juni 2015 #17 Del Skrevet 12. juni 2015 Skal noe flau innrømme at jeg leser frumaela og veronikad på familieprat.no, og mammasilje. Syns de virker ganske oppgående alle tre, ikke minst at de jobber, tar utdanning og ikke utleverer barna på en negativ måte. *snipp* Så det å ta bilder av barnet sitt mens ho henger over doen å kaster opp, for så å legge ut på bloggen, er ikke negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 12. juni 2015 #18 Del Skrevet 12. juni 2015 Så det å ta bilder av barnet sitt mens ho henger over doen å kaster opp, for så å legge ut på bloggen, er ikke negativt? Det bildet har jeg ikke sett, men enig i at det ikke er heldig. Men sånn i helhetsperspektiv så mener jeg de tre er fornuftige og fine forbilder, i motsetning til de som kun lever på nav, ikke gjør noe for å bedre egen situasjon og syter mest om hvor fælt alle (innkludert barnefar) behandler dem, uten snev av selvinnsikt på hvorfor det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. juni 2015 #19 Del Skrevet 12. juni 2015 Det bildet har jeg ikke sett, men enig i at det ikke er heldig. Men sånn i helhetsperspektiv så mener jeg de tre er fornuftige og fine forbilder, i motsetning til de som kun lever på nav, ikke gjør noe for å bedre egen situasjon og syter mest om hvor fælt alle (innkludert barnefar) behandler dem, uten snev av selvinnsikt på hvorfor det er sånn. Ikke heldig? Ganske forstyrrende vil nå jeg si. Men, de slipper jo unna med alt fordi de er gift og har jobb ved siden av. For det er jo ikke så farlig å utlevere barna sine, så lenge man har en jobb ved siden av.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 12. juni 2015 #20 Del Skrevet 12. juni 2015 Men sånn i helhetsperspektiv så mener jeg de tre er fornuftige og fine forbilder, i motsetning til de som kun lever på nav, ikke gjør noe for å bedre egen situasjon og syter mest om hvor fælt alle (innkludert barnefar) behandler dem, uten snev av selvinnsikt på hvorfor det er sånn. Det endrer jo ingen verden ting ved det prinsipielt problematiske i å eksponere sine barn offentlig i bilde og tekst uten at de reelt sett kan motsette seg dette (iom at de ikke er myndige). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg