Gå til innhold

Hotellweekend = SEX?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overhørte en liten prat på jentefest i går, med damer (som meg:)) på snart 40, og med små barn. Tema var å reise bort på hotell med kjæresten noen ganger i året. Vi har ikke hatt mulighet til dette pga barnevaktmangel, men håper det ordner seg nå.

Uansett - det virket som om hele poenget med turen for disse jentene var sex ... "Jeg har kjøpt inn masse lekkert undertøy", "han skal nok få oppfylt ønsket sitt om å se meg i stayups hele helga", "må huske å bestille noe morsomt fra Kondomeriet", "sightseeing får vi ta en annen gang", "nå skal ha få kjørt seg" osv. .. 

Er det sånn vi/dere tenker?? Muligens litt spesiell fase med småbarn osv,men vi klarer nå å få hygget oss en 2-3 ganger i uka for det..

Anonymous poster hash: 51d8c...0f7
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart en del kvinner blir forlatt eller får utro menn - når de er nødt til å få "shopping og champagne"-weekend med sexy undertøy for å ha sex med mannen sin!

Anonymous poster hash: fa93f...b4a
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke flott at man som par kan dra vekk og sette pris på hverandre fysisk, i en stressende hverdag?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke flott at man som par kan dra vekk og sette pris på hverandre fysisk, i en stressende hverdag?

Jo, men hvorfor gjør man ikke det samme i hverdagen ...??? Jeg kjører gjerne både stayups og kondomerietleker hjemme i senga på en tirsdag kveld jeg ;-)

• Liker 2
Gjest Olivia Benson
Skrevet

En helg uten forstyrrelser, ingen som kommer inn på soverommet vårt om natta, ingen vekking pga hylgråt, et par netter med sammenhengende søvn, kan sove lenger enn til 6 om morgenen.... Sex hadde definitivt stått høyt på lista om vi fikk anledning til dra på hotell sammen bare oss to. 

Det betyr ikke at vi aldri har sex hjemme, men det blir liksom av en helt annen kvalitet. Er deilig å bare nytr hverandre, uten å måtte tenke på noe annet eller andre. 

• Liker 11
Skrevet

Overhørte en liten prat på jentefest i går, med damer (som meg:)) på snart 40, og med små barn. Tema var å reise bort på hotell med kjæresten noen ganger i året. Vi har ikke hatt mulighet til dette pga barnevaktmangel, men håper det ordner seg nå.

Uansett - det virket som om hele poenget med turen for disse jentene var sex ... "Jeg har kjøpt inn masse lekkert undertøy", "han skal nok få oppfylt ønsket sitt om å se meg i stayups hele helga", "må huske å bestille noe morsomt fra Kondomeriet", "sightseeing får vi ta en annen gang", "nå skal ha få kjørt seg" osv. .. 

Er det sånn vi/dere tenker?? Muligens litt spesiell fase med småbarn osv,men vi klarer nå å få hygget oss en 2-3 ganger i uka for det..

Selvsagt er dette en viktig ingrediens.

Jeg syns det er den viktigste ingrediensen.

Shoppe og sånt kan jeg gjøre med venninner.

Når man reiser bort med mannen er det romansetid, med boblebad, roseblader på sengen, levende lys, roomservice/ en velfylt minibar og sengekos som gjelder.

kiss.gif

• Liker 2
Skrevet

Tja. Vi har sex nesten hver dag hjemme vi. Når vi reiser bort på storby/hotell weekendturer bare oss blir det likevel flere timer på hotellrommet med sex. Er noe helt annet å kunne ha sex akkurat når man selv vil, ganske spontant og gjerne mer høylytt enn hjemme (dog ikke så høyt at andre gjester hører da ;). Også litt kjekkere å gå på ala kondomeri sammen i byer/land hvor det ikke er like stor sjanse å treffe kjente som her hjemme :) 

• Liker 3
Skrevet

Jo, men hvorfor gjør man ikke det samme i hverdagen ...??? Jeg kjører gjerne både stayups og kondomerietleker hjemme i senga på en tirsdag kveld jeg ;-) Anonymous poster hash: 51d8c...0f7

Ikke alle som har tid til det, med 40-50 timer jobb i uka, og kanskje et spedbarn som trenger nesten like mye oppmerksomhet, og barnemor som har andre ting å tenke på enn å ha masse sex.

Det er heller ikke galt i å tenke som damene i hovedinnlegget selv om de puler mannen sin daglig. Å sette pris på hverandre er alltid bra :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo som oftest mer hyggelig og avslappende å være på hotell enn hjemme i senga. Når man først er på ferie så kan man jo gjøre noe ekstra ut av det.

Anonymous poster hash: 63b2f...920
Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst på en hotellferie med masse sex, og ingen barn som kan komme inn!

Skrevet

Hotellweekend = en ekstra spiss på sexen, selv for oss uten barn.

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Jo, men hvorfor gjør man ikke det samme i hverdagen ...??? Jeg kjører gjerne både stayups og kondomerietleker hjemme i senga på en tirsdag kveld jeg ;-)

Så poenget med tråden var bare å få fortalt hvor flink liten kone du er som gjør sånn i uka, og alle som ikke har tid/ork/overskudd til det, er patetiske?

Gjest norah
Skrevet

Fordi i hverdagen kan iallefall ikke jeg ha høylytt sex når og hvordan jeg vil en lørdag formiddag.

For all del, jeg klarer fint ha sex ellers også, men mellom jobb/husdill/forsøk på trening for begge/prøve å ta seg tid til venner en gang iblant og alt det Olivia Benson nevner så er det ikke rom for sex så ofte som jeg vil på den måten jeg vil.

Et par ganger i uka med stay ups er ikke "nok" for meg.

Dessuten hater jeg shopping, og kjenner mer på savnet etter skikkelig frekk sex istedetfor den sedvanlige rundturen på museer jeg har tatt tusen ganger før.

Gjest makar
Skrevet

Har ikke barn selv, og er 20 år, men en hotellweekend med sex sier jeg ikke nei takk til :)

Vi har sex stort sett hver dag, men det er noe spesielt med å reise bort, koble av og la nytelsen stå i fokus :) Og som det er sagt tidligere i tråden kan man jo gjøre ting man ikke får anledning til hjemme :)

Skrevet

En helg uten forstyrrelser, ingen som kommer inn på soverommet vårt om natta, ingen vekking pga hylgråt, et par netter med sammenhengende søvn, kan sove lenger enn til 6 om morgenen.... Sex hadde definitivt stått høyt på lista om vi fikk anledning til dra på hotell sammen bare oss to.

Det betyr ikke at vi aldri har sex hjemme, men det blir liksom av en helt annen kvalitet. Er deilig å bare nytr hverandre, uten å måtte tenke på noe annet eller andre.

Høres ut som en drøm det der....

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart en del kvinner blir forlatt eller får utro menn - når de er nødt til å få "shopping og champagne"-weekend med sexy undertøy for å ha sex med mannen sin!

Tror ikke det er disse parene som har de største problemene, når det som står i hodet på damene til alenehelgen er at de skal få nyte hverandre.

Vi elsker også feriesexen, selv om vi bare har barn 50% av tiden.

Anonymous poster hash: 0e3b0...d02

AnonymBruker
Skrevet

Rart hvordan du trekker ut fra det TS skriver at her er det kvinnene som krever / er nødt til å FÅ "shopping og champagne weekend med sexy undertøy for å ha sex med mannen sin".

For det første er det minimalt med shopping på en sånn weekend, da har man sex istedet for å gå å tråkke rundt. Og for alt du vet så er det kvinnen som betaler turen og ikke noe hun FÅR, og for det tredje så er da ikke dette et krav for å ha sex med mannen sin men en desperat mulighet til å få ordentlig alenetid til sex fra en ellers stressende hverdag der telefonen ringer under akten eller barna kommer hjem fra skolen og man bare rekker en uromantisk kjappis.

Ser heller på sånne turer som parets mulighet til å være et par, og ikke bare foreldre som de er når de er hjemme. Allikevel greier en eller annen pjakkepjokk her inne å mene det er kvinnen som er utakknemmelig her og og at dette gjøres kun for kvinnens skyld osv. sukk

Anonymous poster hash: c15d3...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...