AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Kvinne på 22 år, som den siste måneden har funnet to gråe hår! Begynner jeg virkelig å få grått hår allerede… Ble utrolig deppa nå ass.. Kan det være andre ting enn at man får grått hår? Type at håret har dødd eller noe? Moren min fikk ikke grått hår før hun var 40, og faren min har enda ikke mye grått hår og han er 50! Anonymous poster hash: 68a5f...2ce
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Stress? Anonymous poster hash: 520e2...e0f Kan være litt stress, har nettopp har eksamen og går generelt på et krevende studie… Men er det ikke litt rart at jeg får grått hår nå mens foreldrene mine fikk det mye senere? Trodde slikt var arvelig… Og betyr ett grå hår at man kommer til å få flere?? Hvor lang tid tar det før man blir ordentlig grå liksom? Anonymous poster hash: f77f6...ef1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Ikke nødvendigvis slik at det er arvelig. Etter hva jeg vet. Jeg fikk riktignok mine da jeg var eldre enn deg, men i perioder med eksamensstress og harde studier så ble jeg virkelig hvit i håret. Fargen kom tilbake etter at jeg sluttet å stresse. Anonymous poster hash: 520e2...e0f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Sønnen min på 26 har tydelige gråe hår, jeg er 54 og fikk mitt første gråe hår i vinter. Anonymous poster hash: ef0e7...c46
Gjest Fotballen Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Noen får tidlig og noen får sent. Det varierer fra person til person. Grått hår trenger ikke være tegn på alderdom eller at de begynner å eldes, for ingen er gammel i 20-30 åra. Men grått hår er det mange som begynner å få. Folk farger jo håret grått til og med. Er bare en av mange hårfarger Ei venninne av meg på 26 år har også begynt å finne små grå hår. Ingen big deal. Hun farger det da. Jeg har ingen grå hår, men så er jeg en "unge" for alderen. Endret 7. juni 2015 av Fotballen
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 Opplevde et dødsfall i familien for ca 6 måneder siden. Det kan jo skyldes stress pga. det og kanskje? Det jeg er redd for nå er at jeg skal bekymre meg så mye for de grå hårene at jeg bare får enda flere grå hår! Hvordan kan jeg klare å slappe av med dette? Anonymous poster hash: f77f6...ef1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #8 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde en kamerat som fant noen grå hårstrå rundt 18 årsaldern, det var fordi han var i en veldig stresset periode med eksamener osv så jeg tror stress og sånt kan forårsake det. Men ikke engst deg, om du slapper mere av går det nok bra. Anonymous poster hash: 98972...61f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #9 Skrevet 7. juni 2015 pføøøh. fikk grå da jeg var 17 ! Anonymous poster hash: a31ec...a5d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #10 Skrevet 7. juni 2015 Opplevde et dødsfall i familien for ca 6 måneder siden. Det kan jo skyldes stress pga. det og kanskje? Det jeg er redd for nå er at jeg skal bekymre meg så mye for de grå hårene at jeg bare får enda flere grå hår! Hvordan kan jeg klare å slappe av med dette?Anonymous poster hash: f77f6...ef1 Slapp av. Jeg fant mitt første grå hår når jeg var 20. Nå 15 år etter har jeg bare 10-12 grå hår godt spredd rundt. Det er ikke sånn at når man får sitt første grå hår så er man "litle old lady" ett år etterpå liksom Anonymous poster hash: 65aaf...8db
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #11 Skrevet 7. juni 2015 Har funnet gråe hår jeg og, til og med da jeg gikk på ungdomsskolen. Viste seg at det var døde hårstrå da, haha. Mulig det er det du har funnet? Tror du skal finne mer enn bare 2 grå hår om du har begynt denne prosessen. Så bare ro ned det går bra.Anonymous poster hash: 535a4...dea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå