Gå til innhold

Spørsmål til dere menn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tilbøyelige er dere egentlig til å ha sex med andre menn?

Si at en homofil mann tilbyr seg å suge dere, dere kan bare ligge der, lukke øynene og ta imot. Eller at dere kunne ta mannen bakfra, hvor dere også kunne latt være å fokusere på kjønn. 

Hvor mange av dere ville synes dette var ok? 

Anonymous poster hash: 38ad8...d82
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og til dere damer som sikkert er innom tråden, hvordan ville dere reagert om typen deres fortalte at han fantaserte om eller lett/uten problemer kunne hatt sex med en mann? 

Anonymous poster hash: 38ad8...d82
Skrevet (endret)

Aldrig. Bare tanken på noe slikt får meg til å få vondt inni meg. Om vi var de eneste på en øde øy hadde svaret vært det samme. 

Endret av Alexander
Skrevet

Eksen min definerte seg som hetero, men hadde hatt sex med en annen mann etpar ganger. Han sa det var ok, men kun sexbiten. Kosing og kyssing taklet han ikke med en mann, imens jeg alltid oppfattet ham som veldig kosete av seg.

Jeg vet faktisk ikke hvorfor, men jeg tente ikke like mye på ham etter jeg fikk vite det.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden, vedmindre jeg fikk heftig betaling eller det var en ekstremt spessiell grunn for å gjøre det

Anonymous poster hash: ad608...75f
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne aldri gjort det. Samme om noen fikk vite om det eller ikke, hvor "passiv" jeg skulle være eller denslags.

Jeg har absolutt ingenting imot homofile (eller bifile, for den saks skyld), og jeg er ikke det spor ukomfortabel med mine to homofile kompiser. Det kunne bare ikke falt meg inn å ha noen form for seksuell omgang med en mann. Det er utrolig avtennende og helt uaktuelt. Seksualiteten min er sånn, og den er ikke akkurat forhandlingsbar.

Anonymous poster hash: b618c...91f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden, uansett hvor mye jeg fikk betalt. Tanken på å være intim med en annen mann virker frastøtende. Det er akkurat som to elektriske poler med lik polaritet, eller to magneter med lik polaritet, det blir frastøting.

Jeg har ingenting imot homofile, jeg kan godt stå og heie på Gay pride-paraden. At de har sex med hverandre bryr jeg meg null og niks om, så lenge ikke noen prøver å få meg med på det.

Anonymous poster hash: 5a841...dc2
  • Liker 1
Skrevet

Aldri for meg!

Men har samtidig ikke noe i mot hverken lesbiske eller homofile, det er jo deres legning.

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nei det hadde jeg aldri gjort. Det finnes ingen mulighet i verden for at jeg skulle hat sex med en mann.

Og menn som sier de er heterofile og har sex med menn. Er ikke heterofile de bare tør ikke å innrømme at de er bifile\homofile.

Gjest lipgloss
Skrevet

Har hatt sex med med menn flere ganger,ikke noe problem det,men kunne aldrig vært sammen med en man,men må si det er deilig å få kuk opp i baken:))samt det å få suge litt eller bli sugt.

Skrevet

Nei. Ikke i det hele tatt :riste:

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min definerte seg som hetero, men hadde hatt sex med en annen mann etpar ganger. Han sa det var ok, men kun sexbiten. Kosing og kyssing taklet han ikke med en mann, imens jeg alltid oppfattet ham som veldig kosete av seg.

Jeg vet faktisk ikke hvorfor, men jeg tente ikke like mye på ham etter jeg fikk vite det.

Samme her. Flere år inn i forholdet fortalte eksen meg at han hadde møtt en vilt fremmed mann på en rasteplass, hvor de hadde sugd hverandre, for så å dra hver til sitt, og aldri møttes igjen. De hadde fått kontakt på nett, og avtalt dette møtet.

Jeg ble aldeles sjokkert, og klarte aldri å se på han på samme måte igjen. 

Anonymous poster hash: 67915...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...