Lunalille Skrevet 7. juni 2015 #1 Del Skrevet 7. juni 2015 Hei! Nå følte jeg at tiden endelig var inne for å lage en graviditetsdagbok, så da starter man 12+6 i dag (ticker sier 13+0, men samma det) Veien hittil i graviditeten har vært preget av mye angst for å miste. Har hatt mye smerter i magen, og hele tiden fått følelsen av at det ikke kommer til å gå. Det er først nå jeg endelig har begynt å slå meg til ro, og jeg forstår at babyen har kommet for å bli Første bevegelsen har jeg faktisk allerede kjent Da var jeg 12+0, og mens jeg satt på do så kjente jeg plutselig noe som kunne minne om en bitteliten slange nederst i magen, hehe. Ikke kjent noe mer foreløpig. Har doppler, og var veldig fantastisk når jeg brukte den idag Baby var kjempeaktiv, og hørte masse bevegelser. Også kom den å la seg til under doppleren, så jeg hørte hjertelyden konstant Dette blir en spennende tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 13. juni 2015 I dag er jeg 13+5 og tiden går Dagen idag brukes til litt rydding og avslapning! Skal ha 2 åringen til ei venninne på overnatting i dag, og det blir jo koslig! :D Var på ultralyd på Onsdag (13+2), og alt var bra med baby Hjerte, hjerne, nyrer, tarmer, nakkefold, nesebein osv var helt perfekt, og fikk vite at det er ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. juni 2015 #3 Del Skrevet 13. juni 2015 Da må jo jeg følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 13. juni 2015 #4 Del Skrevet 13. juni 2015 Å, så koselig! Gratulerer så mye Er nok en fin og spennende tid i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juni 2015 Da må jo jeg følge med her! Så koslig 2 åringen jeg har på overnatting er lagt for en stund siden, og jeg sitter i sofaen å lurer på hva i alle dager jeg skal finne på! Ellers er det veldig godt å ha en dag uten masse kramper/kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2015 Å, så koselig! Gratulerer så mye Er nok en fin og spennende tid i vente! Tusen takk Spennende tid ja! Det skal være sikkert og visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 13. juni 2015 #7 Del Skrevet 13. juni 2015 :D så koselig med bebi i magen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 29. juni 2015 16 uker i dag I dag kjente jeg et tydelig spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå