AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #1 Skrevet 7. juni 2015 Jeg lurte på om noen vær så snill kunne dele noen eventuelle erfaringer med meg. I tre dager har jeg hatt vondt i venstre fot (snakk om fra ankelen og ned), som om jeg skulle ha tråkket kraftig over (noe jeg ikke har gjort, har heller ingen tegn til blodutredelse). Er spesielt hoven over kulen på vristen, men det sprer seg også litt fremover. Dunker svakt uten at jeg tar på foten, altså det plager meg, og har kjent litt prikkinger utover i tærne hvis jeg rører litt på foten. Klarer å gå på den, men får vondt om jeg legger vekten på innsiden/utsiden av foten. Bør jeg gå til legen? Syns det er litt ekkelt da jeg har hørt litt mange skrekkhistorier om blodpropp osv, men er bare 19 år, så er ikke akkurat i alderen for å få det. Anonymous poster hash: a88e9...b05
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #2 Skrevet 7. juni 2015 Ring legevakta. Er du sikker på at du ikke har tråkket over eller noe? Anonymous poster hash: 2c1e7...44b 1
malenefj Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Ring legevakta. Er du sikker på at du ikke har tråkket over eller noe? Anonymous poster hash: 2c1e7...44b Ja er 100% sikker, da må det i så fall har vært i søvne (haha), og da har man vel i tillegg synlige blåmerker. Har også forverret seg for hver dag, smått vel og merke..
studerende Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Jeg synes absolutt du burde ringe legevakten her. Dette kan potensielt være alvorlig og ingen her på forumet har nok innsikt i din sykehistorie til å vurdere dette. Det er mye bedre å ringe en gang for mye enn for lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå