Gå til innhold

Hvordan fikk du tilbake lysten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 45 og min samboer er 46. Vi er begge skilt og har vært sammen i 6 år, bodd sammen på heltid i 4. Vi har det godt sammen, men jeg savner det gode sexlivet vi hadde tidligere. Det siste året har det stort sett blitt kun en gang i uken mot før nesten hver dag. Når vi først har sex er det veldig bra for begge, så jeg skjønner ikke at hun ikke har lyst på mer. For det meste har vi ikke barn boende hjemme. Begge har tatt vare på oss selv og ikke forfalt kroppslig. Jeg jobber bare vanlig dagtid 100%, hun jobber ca 50% så vi er ikke utslitte av jobb. Jeg tar et tak hjemme så hun er ikke alene om husarbeid og hun klager ikke på noe spesielt. Hun sier bare at hun har bare ikke så ofte lyst lenger.

Jeg synes det er for tidlig å gi opp sexlivet i en alder av 46. Og jeg liker ikke tanken på hvordan jeg kan komme til å reagere hvis jeg møter en gammel flamme som år om annet viser interesse.

Jeg vil gjerne høre fra damer som har hatt dårlig med lyst en periode og så funnet den igjen. Hva var suksessen? Hva gjorde utslaget? Og hvordan fikk dere lysten til å vare?

Jeg vil gjerne at menn i samme situasjon holder fingrene unna og nøyer seg med å lese, det er damenes synspunkter jeg er ute etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 21år nå da, og har vært samboer med min i 3år!

Mister lysten litt innimellom, men går aldri mer enn 1-1,5 uke uten sex. Vet ikke akkurat helt hva som gjør at jeg mister lysten/den kommer tilbake, men det hjelper på at han klår litt, koser og masserer meg uten å hinte til at han "forventer" sex.. Føler også at det hjelper på med egenpleie som trening, at jeg tar meg tiden til å stelle neglene og barbere legger osv. Føler jeg meg vel og fin så har jeg mer lyst på sex itillegg til at han synes det er tiltrekkende når jeg tar vare på meg selv og gir komplimenter for dette.

Synes det er for mye å forvente sex hver dag da, kanskje 2-3/4 ganger i uken (det som er "normalt" for deres alder/vært så lenge sammen). Og for all del, ikke forvent noe, prøv heller å tenn henne uten å hinte om sex og se hva som skjer :)

Skrevet

Ingen voksne damer som har opplevd å få tilbake lysten? Når lysten er redusert er det altså for godt?

Siste uken har vi hatt deilig sex et par ganger. Jeg får lyst på mer men det får ikke hun. Hva tenker dere damer når dere slapper av etter en deilig orgasme, åh, det var godt, men nå er det heldigvis lenge til neste gang?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...