Gå til innhold

Alenemor til tre små!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor måtte jeg det?

Anonymous poster hash: 45335...23f

Fordi da hadde du sluppet skiten med ingen barnehageplass til høsten, f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor måtte jeg det?Anonymous poster hash: 45335...23f

Med tre småbarn bestemmer man seg jo ikke over natta at forholdet er slutt, og når man tar en avgjørelse om å flytte til utlandet med barna, slutte i egen jobb, la dem begynn på skole i et nytt land osv, så må man jo ha gjort seg noen tanker om framtiden for familien som helhet. Hvorforer det soleklart at du skal ha alle tre barna, at mannen ikke flytter tilbake til Norge for å ta seg av barna sine (50% er mer og mer vanlig), at han ikke insisterer på 50% der dere er nå? Hvis du ikke har bolig i Norge, har dere vel meldt flytting, og da er det vel ikke sikkert du kan flytte med dem engang? Høres meget rart ut at du har bestemt deg for dette på under to måneder, uten å diskutert det med mannen, og uten å ha noen løsninger for verken han, deg eller barna.

Nå er det på tide å prate sammen.

• Liker 2
Skrevet

Har barna folkeregisteret adresse dertde bor nå kan de ikke flyttes ut av hjemmet etter norsk regelverk uten begge foreldrene sitt samtykke.

AnonymBruker
Skrevet

Har barna folkeregisteret adresse dertde bor nå kan de ikke flyttes ut av hjemmet etter norsk regelverk uten begge foreldrene sitt samtykke.

Vil tro at norsk regelverk ikke er så veldig interessant når familien ikke er bosatt i Norge

Anonymous poster hash: 856e6...cc7

Skrevet

Vil tro at norsk regelverk ikke er så veldig interessant når familien ikke er bosatt i Norge

Anonymous poster hash: 856e6...cc7

Norske statsborgere dom har bodd utenfor Norge i 2 mnd. Nå er det ikke sikkert regelverk i Tyskland er då ulikt det norske på området

AnonymBruker
Skrevet

Norske statsborgere dom har bodd utenfor Norge i 2 mnd. Nå er det ikke sikkert regelverk i Tyskland er då ulikt det norske på området

Hvor står det at de har bodd i Tyskland?

Anonymous poster hash: 2fd0b...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nok mot en tilværelse som alenemor og vi har tre små i bgh alder!

Dette bruddet innebærer at jeg må flytte hjem til Norge mens mannen blir boende her.

Det er selvfølgelig veldig veldig vondt å ta den avgjørelsen på vegne av barna og jeg er så usikker på hvor mye jeg skal holde ut slik at barna har begge foreldre under samme tak.

Dette valget vil jo innebærer veldig liten tid med far da han vil bo i et annet land.

Hbordan vil det gå økonomisk? Keg aner ikke hva man får hjelp til og ikke minst bgh.

Eldste gutten skal gå et år til i bgh før skolen og hvis jeg flytter hjem i sommer så har jeg jo ikke søkt bgh plass og jeg kan ikke ha alle tre hjemme i et år!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 45335...23f

Hva mener du med "hvordan vil det gå med økonomi?"

Har du ikke jobb - eller planer om en jobb i Norge?

Anonymous poster hash: bccd8...160

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...