AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Hva gjør man når noen i nær familie er kraftig deprimert, missbruker alkohol, truer med å ta livet sitt og i det hele tatt ødelegger mer enn sitt eget liv? Og det pågår i månedsvis, og hun ikke vil ha proffesjonell hjelp? "Alt er iorden" når hun er edru, hun "har ikke noe problem", men få dager senere kommer neste telefon om at hun sitter alene, full, og "ikke orker mer". Vi er få som vet om problemet hennes, inkl hennes to sønner, som så vidt er voksne. Det går HARDT utover dem. Har noen noen gode råd?? Hilsen Fortvilet ..... Anonymous poster hash: bfeea...c1d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Når noen sier de vil ta livet av seg, så ringer man ambulansen elle politi. Anonymous poster hash: a4f3d...ec2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #3 Skrevet 7. juni 2015 Går det an å sende en "bekymringsmelding" til fastlegen ? Anonymous poster hash: df112...514
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #4 Skrevet 7. juni 2015 Hva gjør man når noen i nær familie er kraftig deprimert, missbruker alkohol, truer med å ta livet sitt og i det hele tatt ødelegger mer enn sitt eget liv? Og det pågår i månedsvis, og hun ikke vil ha proffesjonell hjelp? "Alt er iorden" når hun er edru, hun "har ikke noe problem", men få dager senere kommer neste telefon om at hun sitter alene, full, og "ikke orker mer". Vi er få som vet om problemet hennes, inkl hennes to sønner, som så vidt er voksne. Det går HARDT utover dem. Har noen noen gode råd?? Hilsen Fortvilet ..... Anonymous poster hash: bfeea...c1d Først å fremst, om sønnene er under 18 så kontakt barnevernet. Deretter ringer du politiet neste gang hun ringer i fylla å legger inn en bekymringsmelding Anonymous poster hash: 5acac...20c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #5 Skrevet 7. juni 2015 Hva gjør man når noen i nær familie er kraftig deprimert, missbruker alkohol, truer med å ta livet sitt og i det hele tatt ødelegger mer enn sitt eget liv? Og det pågår i månedsvis, og hun ikke vil ha proffesjonell hjelp? "Alt er iorden" når hun er edru, hun "har ikke noe problem", men få dager senere kommer neste telefon om at hun sitter alene, full, og "ikke orker mer". Vi er få som vet om problemet hennes, inkl hennes to sønner, som så vidt er voksne. Det går HARDT utover dem. Har noen noen gode råd?? Hilsen Fortvilet ..... Anonymous poster hash: bfeea...c1d Få hun innlagt på rehab neste gang. Og da mener jeg neste gang! Ring legevakten. I og med at dette også går ut over barna hennes. Anonymous poster hash: 7a323...5a9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Først å fremst, om sønnene er under 18 så kontakt barnevernet. Deretter ringer du politiet neste gang hun ringer i fylla å legger inn en bekymringsmeldingAnonymous poster hash: 5acac...20c For barnevernet løser alt haha. NEI. Jeg fikk inn både bekymringsmeldinger fra andre foreldre, lærere osv. og alt ble så mye verre da barnevernet kom inn. De fucka opp alt så mye mer. Det der er rundt 7 år siden, og jeg er så glad jeg ikke har noe med de å gjøre lengre. Herregud. Anonymous poster hash: b7707...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #7 Skrevet 7. juni 2015 For barnevernet løser alt haha. NEI. Jeg fikk inn både bekymringsmeldinger fra andre foreldre, lærere osv. og alt ble så mye verre da barnevernet kom inn. De fucka opp alt så mye mer. Det der er rundt 7 år siden, og jeg er så glad jeg ikke har noe med de å gjøre lengre. Herregud.Anonymous poster hash: b7707...2c1 Hvordan fucka de opp for deg som barn? Om det var du som var den voksne så er det faktisk ikke du som er viktige her, men de stakkars ungene dine som opplever den faenskapen du utsetter de for med å holde på sånn.Anonymous poster hash: 5acac...20c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå