Trønderberte Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Okei, dette er kanskje ikke rett tråd, men spørr uansett jeg! Jeg får drit vondt i rumpa ved mensen.. Kjennes ut som jeg har fått strøm/ eller et hardt slag i rumpa liksom. Også når jeg får mensen, så er det liksom som alt løsner, så jeg må nesten løpe på do å drite med en gang jeg får mensen... Driter sikkert 2-3 ganger dagen når det er som det heavy'est med mensen😑 er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Vet ikke helt hva som er "normalt", men jeg får i hvertfall diffuse smerter nederst i ruggraden/halebeinområdet under menstruasjon. Har vel kanskje hatt noe løsere mage også et par ganger når jeg tenker meg om. Men dette hører vel strengt tatt ikke til under "seksualitet"? Anonymous poster hash: d53fc...40c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har bestandig hatt vondt nederst i endetarmen i mensuka, nesten som en luftboble som ikke vil løsne. Noen ganger gjør det vondt å bæsje også. Det går bort så snart mensen tar slutt. Det har alltid vært sånn så jeg har bare vent meg til det og tenker ikke så mye over det. Anonymous poster hash: 7b26e...a43 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Har sånne smerter jeg ogsåAnonymous poster hash: 04c90...04e
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Helt normalt å ha litt løs mage og gå på do å gjøre nr. 2 oftere når man har mensen. Har samme "problemet". Kaller det bare "mensenmage" jeg Om ikke jeg husker helt feil så er det på grunn av sammentrekningene i livmoren stimulerer tarmene eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Gå og les deg opp på endometrioseforumet. Ikke helt typiske symptomer, men heller ikke utypiske....Anonymous poster hash: 3031a...3b0
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Før mens får jeg smerter i underlivet (i tillegg til livmoren), blir forstoppet, får smerter lignende det du beskriver og til slutt løs mage når blødningen begynner. Anonymous poster hash: a32d2...73e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Hormonene påvirker tarmfunksjonen og det kan gi smerter, treg mage og løsninger mage. Det kan også være endometriose, som er livmorslimhinnevev andre steder enn i livmoren, blant annet på tarm. Er du i tvil, begge legen henvise til gynekolog.Anonymous poster hash: 1bb98...4f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå