AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Skal prøve å holde historien kort. For noen mnd siden fikk jeg ikke mens, og testene var negative. Neste mnd blødde jeg rundt 3 dager før det ga se. Denne mnd fikk jeg ikke forvarsel som jeg alltid gjør ig blødde gjennom. Smertene var så kraftige at jeg lå å gråt, og jeg blødde mer enn normalt. Er nå 10 dager siden mens sluttet, ig jeg våknet idag å fant utav jeg blør igjen. Kommer friskt lyst blod og er ikke nokk slim til at jeg føler det er men, har heller ikke smerter i nedre del av magen, men føler meg uvell. sluttet på pillene for ca. Et halvt år siden, så er ikke det. Bør jeg ringe legevakten, eller bare vente å se? Vet noen hva det kan være?Anonymous poster hash: e0e20...cad
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Mensen kan klussen veldig etter p-pille slutt. Så lenge du ikke har smerter tviler jeg på at legevakta prioriterer dette. Bedre og bestille legetime på mandag. Anonymous poster hash: c57c7...91a
Skolejenta Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Men det er over et halvt år siden jeg sluttet, så hvorfor skal det klusse nå? Var helt normalt flere måneder. Og nå sist når jeg hadde mens var det så kraftig at jeg gråt av smerter, noe som ikke er normalt for meg å være. Tenker alt må ha en sammenheng, men kanskje jeg tenker for mye over det. Ts.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Men det er over et halvt år siden jeg sluttet, så hvorfor skal det klusse nå? Var helt normalt flere måneder. Og nå sist når jeg hadde mens var det så kraftig at jeg gråt av smerter, noe som ikke er normalt for meg å være. Tenker alt må ha en sammenheng, men kanskje jeg tenker for mye over det. Ts. Det kan ta opptil 12 mnd før du er stabil igjen. Ring legen på mandag om smertene ikke har gitt seg. Blir smertene for ille så ring legevakta Anonymous poster hash: 65729...00b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå