Gå til innhold

Hip Hip Hora - hvem av de var/er du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du sett den svenske filmen "hip hip hora?" også kjent som "The ketchup effect". Den ligger ute på youtube btw. 

 

Det er tre venninner, hvem av de var/er du? Altså som du kjenner deg igjen i... jeg var vell den lille, feite som ingen likte. Men kan ikke huske at jeg kledde meg i for småe klær... Kjenner meg sånn igjen at det gjør vondt. Skulle ønske jeg var den søte blonde som ser perfekt ut (hun fra Eva och Adam). 



Anonymous poster hash: 5e2dc...0d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke forklare personlighetene til de tre karakterene så blir det lettere for oss å svare? :)

Anonymous poster hash: a015c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle går i 7. Klasse. Altså startet på "ungdomskolen". Det er tre venner. 

 

Kort fortalt om Sofie og handlingen i filmen:
Ganske opptatt av å bli populær. Hun er den som drømme om at hun og vennene, skal bli sammen med "Mouse" og hans to kompiser. Slik at de kan gå på date sammen, osv. 
Hun blir full på en fest, og mouse og kompisene tar bilder av hun, mens hun er dødrukken. 

De bildene gikk rundt på skolen, og hun ble mobbet. Hun mister så de to vennene sine (les lengre ned), Blant annet så ble hun kalt "hore" av guttene på skolen. Hun ender opp med å prøve på selvmord. 

 

Sofie (hovedpersonen) er ganske høylytt, gneldret, ganske sint, går utfordrerne kledd (topper som viser hud, men ikke "horete"). Opptatt av kjærester og festing. 

 

Amanda: Fint kledd. Ikke opptatt av gutter og festing. Ser ut som at hun er litt sånn "Snill pike". Blir venn med den kule jenta. Tørr ikke å stå opp mot mobberne, så hun blir heller venn med Beatrice (den kule jenta). Ditcher sin venn Emma, siden Beatrice ikke vil bli sett med hun. Virker litt for snill til å stå opp imot andre, og holder i stedet kjeft og følger etter andre. 

 

Emma: Liten og lubben. Går i klær som er alt for små, viser mye mage (som er litt for stor). Dulter etter Sofie først, men så slutter hun å være venn med hun, og dulter etter Beatrice og Amanda. Beatrice vil ikke bli sett med hun, så hun og Amanda ender opp med å ditche hun. 

 

Kan jo legge til en til.

Beatrice: typisk "jeg er kul og bitchy" person. Opptatt av klær og mote. Baksnakker andre, og bryr seg kun om seg selv. 

 

Hvem er "deg"? 

Jeg så ut som Emma... men var en loner, sint og høylytt person  :fnise:



Anonymous poster hash: 5e2dc...0d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...