Gå til innhold

hater meg selv, vil dø......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

noen ganger det bare så surt i livet, og jeg ønsker å forsvinne fra alt.. og det er så klart de nærmeste rundt deg som er grunnen til dette. man tror livet er herlig, men helt til de små detaljene dukker opp og man ser hva det faktisk er. vennene mine, tror jeg egentlig ikke liker meg, men føler at de må. der der rundt meg ved jobb ol, men så fort jeg ber dem med på noe utenfor jobbsammenheng svarer de aldri, og dersom de skulle ha svart så er det alltid alltid en unnskyldning uansett hva. jeg prøver da å forstå denne unnskyldningen og vise at det ikke går inn på meg, men det gjør det jo.. det svir i hjertet mitt. liker de meg ikke? er de bare der fordi vi er på jobb sammen og ikke har noe annet valg. har venner andre steder også, men det er alltid jeg som må ta kontakt med dem, ikke motsatt.......

livet består jo av venner, og når man føler at man ikke har noen, men heller blir brukt og snakket med fordi en "må" så er det ikke så herlig lenger...

alt går mot meg, hvem ønsker vel å lese dette, hvem bryr seg egentlig? egentlig skulle det faktisk ikke forbause meg at ingen gidder å bry seg her heller, er jo bare et inlegg fra hvem som helst....

vil aller helst bare falle utenfor en grusom ulykke og bli borte en stund, men samtidig være flue på veggen og se om noen i det hele tatt bryr seg da.....

harde dager dette her,og det er så mye mye mer som spiller inn også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Skaff deg proffesjonell hjelp, for det kan du sikkert ikke få her inne.

Det er "alltid" noen som bryr seg, men det er ikke sikkert vi tror de gjør det. :klem:

Få hjelp til å bygge deg selv opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler du at ingen liker deg? Selvfølgelig er det noen som liker deg! :D

Alle kan ha tunge perioder hvor man føler seg alene og dårlig likt - men man skal ikke behøve å slite med sånne tanker og følelse over lengre tid.

Jeg syns du skal prate med noen som kan hjelpe deg jeg - legen din, f.eks, som kan henvise deg til en psykolog.

Du har det tydeligvis vondt, og det er ikke bra!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk alltid noen som bryr seg. en kamerat av meg tok livet av seg for et år siden, i den tro at ingen brydde seg og ingen likte ham. aldri har det vært så mange mennesker i en begravelse noen gang. det var ufattelig trist at han trodde ingen brydde seg, når så mange gjorde det.

Før det går så langt med deg så syns jeg du skaffe deg profesjonell hjelp. disse tankene kan bli for mye å hanskes med alene - det høres ut som om du trenger noen å snakke med.

Ønsker deg lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det er først når noe forferdelig skjer at en legger merke til hvor mange som bryr seg faktis, det er sant... og det er slik hverdagen har blitt, vi travler av gårde og glemmer de rundt oss, og tenker me rpå oss selv enn alle andre. det må noe grusomt til før vi våkner opp. det er synd det skal være slik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kansje folk er bare opptatt osv?

det er alltid noen som bryr seg.

Er det ikke noe du er intr i som du kan begynne med? der du treffer noen med felles interesser?

jeg omgår ikke kolega privat. Av den grunn at det blir for mye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du umiddelbart skal at kontakt med Mental helse. Der kan du rådføre deg med folk som kan og vet og forstår.

Du trenger mer hjelp enn vi kan gi deg her inne.

Klem fra Tusenfryd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den utstøtte

Det går opp og det går ned. Livet er ikke for amatører, som man sier. Alle har vi våre vanskeligheter, og problemene står i kø. Som regel går det å fixe det meste. Når du har mestret det, se på det som en seier, og du har lært noe idag.

Da hunden og jeg for mange år siden ble kastet på dør, og min venn og nabo flyttet inn, overveiet jeg alvårlig å skyte meg. Men......var det en stemme som sa,"Ikke gjør noe så dumt, da får du jo ikke se hvordan det går"

Det gikk ikke så værst, like vel. Livet er faktisk det beste man har, og om litt er kaffen klar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den utstøtte

En ting til... jeg har ogå såkalte venner. Venner som er greie å ha, spesielt når de skal låne min varebil, og jeg får den tilbake med tom tank.

Jeg har byttet ut venner, venner som ikke tar kontakt, som ikke ringer meg. Venner som har så uendelig nok med seg selv. Dropp dem og finn nye venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som flere andre her: Oppsøk profesjonell hjelp.

Men HVORFOR skulle ikke vennene og de på jobben like deg? Tenk over det....

Du får en stoooor klem av meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja man kutter ut og kutter ut igjnnom livet. Man vokser fra hverandre osv... så ser man hva man sitter igjen med. noen har man pga de har bruk for deg. de skal bare ha og ikke yte noe selv. Slik har jeg kvittet meg med en hel haug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti

Søk profesjonell hjelp.

Men jobb med deg selv når du tenker at folk ikke bryr seg. Av erfaring vet jeg at folk har mange forskjellige måter å vise at de bry seg på! Du må bare se godt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått mange gode råd her, Gjest. Jeg vil anbefale at du følger dem. Jeg må desverre lukke tråden i henhold til våre regler som forbyr å poste innlegg som inneholder selvmordstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...