AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 For snart 4 uker siden bestilte jeg produkter fra www.amepure.com. Det er disse berømte nålene som du ruller over kroppen/ansiktet og de skal visst gjøre underverker. De reklamerte før med leveringstid på 1-3 dager, mens nå er det 2-5 dager. Jeg sendte de første mail etter en uke da de enda ikke var sendt, og de beklaget seg og jeg fikk en bekreftelse på at det nå var sendt. Dagene gikk, og etter en ny uke sendte jeg igjen mail for å etterlyse produktene. De svarte raskt den gangen også, og jeg fikk beskjed om at de var nok underveis. De har ikke sporingsnummer, så de kunne ikke se hvor pakken var. Jeg fikk beskjed om å vente en ny uke, og hvis ikke de da var kommet var de rotet bort av posten og de skulle sende meg nye produkter. Den uken gikk, og jeg sendte ny mail og sa at jeg ikke hadde fått produktene enda. Problemet er at nå har de sluttet å svare meg på mail. De andre mailene jeg har sendt så har de svart innen 3 timer, og det står på siden deres at de skal svare innen 24 timer. Jeg har til sammen sendt de 4 mailer de ikke har svart på, siste nå idag... De har ikke noe telefonnummer på siden. Er det noen andre som har bestilt produkter fra de, og har noen erfaringer? Syns det er veldig leit, det er tross alt mange penger det er snakk om. Ihvertfall for meg som er student... Beklager for et litt rotete innlegg. Anonymous poster hash: 58104...9d0
Zoega Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Seriøst?.. Bestilte før helgen, og på ordren står det at pakken er sendt og levert til posten. Sto også på siden til posten at mottaker har fått sms og mail. Dro derfor til mitt nærmeste postkontor, og hørte om pakken hadde kommet. Det hadde den ikke. Så sjekka de kollinr, og det var feil. Altså, kollinr eksisterte jo, men det nummeret tilhørte pakken til en mann... Så nå er jeg meget spent på om den kommer frem?! Har du hørt mer?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Seriøst?.. Bestilte før helgen, og på ordren står det at pakken er sendt og levert til posten. Sto også på siden til posten at mottaker har fått sms og mail. Dro derfor til mitt nærmeste postkontor, og hørte om pakken hadde kommet. Det hadde den ikke. Så sjekka de kollinr, og det var feil. Altså, kollinr eksisterte jo, men det nummeret tilhørte pakken til en mann... Så nå er jeg meget spent på om den kommer frem?! Har du hørt mer? TS her. Jeg sendte de tilsammen 4-5 mail på en uke som de ikke svarte på. Men etter at jeg skrev til de på facebook, på en status som mange andre hadde kommentert på (slik at flest mulig fikk det med seg), så fikk jeg svar etter 3 timer... Jeg skrev blant annet at det var elendig kundeservice, og da retter de kjapt opp i problemet fordi de ikke vil ha dårlig publisitet. Jeg bestilte to ting, den nålegreien til kroppen og til ansiktet. Igår fikk jeg den til ansiktet, men har enda ikke fått den til kroppen. Sendte de melding på facebook igjen, og fikk svar etter 1 minutt (de skulle sjekke opp i det). Så hvis jeg var deg ville jeg kommentert på en status. Da retter de nok kjapt oppi det. Anonymous poster hash: 58104...9d0
Coolio Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 For snart 4 uker siden bestilte jeg produkter fra www.amepure.com. Det er disse berømte nålene som du ruller over kroppen/ansiktet og de skal visst gjøre underverker. De reklamerte før med leveringstid på 1-3 dager, mens nå er det 2-5 dager. Jeg sendte de første mail etter en uke da de enda ikke var sendt, og de beklaget seg og jeg fikk en bekreftelse på at det nå var sendt. Dagene gikk, og etter en ny uke sendte jeg igjen mail for å etterlyse produktene. De svarte raskt den gangen også, og jeg fikk beskjed om at de var nok underveis. De har ikke sporingsnummer, så de kunne ikke se hvor pakken var. Jeg fikk beskjed om å vente en ny uke, og hvis ikke de da var kommet var de rotet bort av posten og de skulle sende meg nye produkter. Den uken gikk, og jeg sendte ny mail og sa at jeg ikke hadde fått produktene enda. Problemet er at nå har de sluttet å svare meg på mail. De andre mailene jeg har sendt så har de svart innen 3 timer, og det står på siden deres at de skal svare innen 24 timer. Jeg har til sammen sendt de 4 mailer de ikke har svart på, siste nå idag... De har ikke noe telefonnummer på siden. Er det noen andre som har bestilt produkter fra de, og har noen erfaringer? Syns det er veldig leit, det er tross alt mange penger det er snakk om. Ihvertfall for meg som er student... Beklager for et litt rotete innlegg. Anonymous poster hash: 58104...9d0 Fikk du pakken til slutt, eller ble den helt borte? Jeg bestilte for en uke siden, og har ennå ikke fått pakken...Jeg er litt bekymret
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Fikk du pakken til slutt, eller ble den helt borte? Jeg bestilte for en uke siden, og har ennå ikke fått pakken...Jeg er litt bekymret TS her. Ja, jeg fikk pakken til slutt. Men jeg fikk ingen seriøs beklagelse eller forklaring på hvorfor det tok så lang tid. Jeg hadde faktisk forventet et plaster på såret i form av en gratis vare/avslag på pris slik som de opererer med flere steder, men jeg fikk ingenting. Det tok 2 måneder før jeg fikk varene, og jeg kommer ALDRI til å bestille noe fra de igjen. Useriøse mennesker. Anonymous poster hash: 58104...9d0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Ventet flere uker på min. Skrev mange eposter til de uten å få svar. Når de først svarte var det bra, men holder ikke når de ignorerer 5-6 stk.Anonymous poster hash: c5bb7...2aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå