AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Ligger på ca 1200 kcal om dagen (har snakket med legen), for å gå ned litt. I helgen spiser jeg ca 2200 fredag og lørdag. Vil jeg da sprette opp i vekt fordi jeg har "ødelagt" forbrenningen? Slik at kroppen suger til seg alt av kcal disse dagene?Anonymous poster hash: 9c32a...d07
Masine Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Nei. Det er bra med spisedager når man er på diett, for det ØKER forbrenningen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå