AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har igår og idag følt meg ganske skral; feberaktig, småkvalm, svak og skjelven, og magesmerter som kommer og går. Nå var jeg akkurat på do, og bæsjen som kom ut var helt svart! Og litt "seig"; måtte tørke mye for å få rumpa helt ren. Jeg måtte jo google, dum som jeg er... Jeg har ikke spist blåbær eller lakris og heller ikke tatt jerntillegg, så de tingene er ikke årsakene... Får jo komplett angst når jeg leser om tarmkreft, blindtarmsbetennelse osv osv osv. Særlig siden jeg er SKVÆR blakk denne helga, og kommer meg ikke til legevakta...! Det tar meg over en time å gå dit, og jeg greier ikke gå ned og hente posten engang fordi jeg er så svak og dårlig. Og om jeg først hadde greid å komme meg ut har jeg ikke råd til å betale... Har ingen familie i nærheten som kan låne meg penger (bor på andre sida av landet) og vennene mine er blakke denne helga de og... Tror dere det går bra om jeg venter til mandag med å ta kontakt med lege? Da får jeg lønning nemlig... Føler meg litt hysterisk og, det er bare så utypisk meg å bli syk, og jeg har aldri problemer med magen :/ Anonymous poster hash: eef77...6ac
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 Sort avføring kan være symptom på blødning lengre opp i tarmene (før eller tidlig i tykktarm). Det trenger ikke bety at du har kreft altså. Sannsynligvis er det ikke det. Du trenger ikke betale på legevakten. Du kan få tilsendt faktura, og om det er behov for akutthjelp vil du bli lagt inn og det koster ingenting. Anonymous poster hash: db7f1...248
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 Jeg var der tidligere en gang jeg var dønn blakk og da nektet de å gi meg faktura, de lot meg ikke dra, jeg måtte ringe en kollega å få hun til å komme ut og låne meg penger... Det var flaut det Anonymous poster hash: eef77...6ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå