Lillemy23 Skrevet 25. juli 2015 #201 Del Skrevet 25. juli 2015 Virker som de alltid er sammen med noen eldre menn som jeg mistenker har litt penger de gjerne spanderer på pene yngre damer for å feste med de... Typisk Oslo vest party kultur, er ingen hemmelighet at det er mange rike griser på Solli plass osv og det har vel hendt at Carina har satt partyføttene sine der før.. Det er ihvertfall det jeg mistenker :-) uten å spekulere for mye skal du ikke se bort fra at man har mulighet, hvis man vil, til å dra den gammel gris betaler for partyjente greia ganske langt.. Hvis dere skjønner hva jeg mener! 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juli 2015 #202 Del Skrevet 25. juli 2015 Virker som de alltid er sammen med noen eldre menn som jeg mistenker har litt penger de gjerne spanderer på pene yngre damer for å feste med de... Typisk Oslo vest party kultur, er ingen hemmelighet at det er mange rike griser på Solli plass osv og det har vel hendt at Carina har satt partyføttene sine der før.. Det er ihvertfall det jeg mistenker :-) uten å spekulere for mye skal du ikke se bort fra at man har mulighet, hvis man vil, til å dra den gammel gris betaler for partyjente greia ganske langt.. Hvis dere skjønner hva jeg mener! Jepp, jeg gjør. De lar seg bli "sponset". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allah Skrevet 26. juli 2015 #203 Del Skrevet 26. juli 2015 Er så enig. Forstår ikke hvor hun får alle pengene fra, er vel ikke noen som kjøper den musikken? Men det var mange som kjøpte mussiken til faren (Diesel Dahl), så sikkert der pengene kommer fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #204 Del Skrevet 26. juli 2015 Men det var mange som kjøpte mussiken til faren (Diesel Dahl), så sikkert der pengene kommer fra. Jeg nekter å tro at det er så mye igjen av 80-talls norsk topp-penga til gamle Diesel 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 28. juli 2015 #205 Del Skrevet 28. juli 2015 Når man tror dama har fått nok av fest og skal hjem å slappe av litt så drar hun jaggu meg til Ibiza. Kan jo være hun har en "sugardaddy". Jeg har en venninne som har det, flott, pen og litt gæern jente. Han har kjøpt hus og bil til henne samt at han sponser hennes store forbruk. Selv er han gift, men har henne som venninne som han har det gøy med. De har ikke sex og hun har hatt flere kjærester mens de har hatt dette forholdet. Hun er mye i Ibiza og Miami å fester og hun forteller at det er en del pene jenter som har slike "sponsorer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 28. juli 2015 #206 Del Skrevet 28. juli 2015 Når man tror dama har fått nok av fest og skal hjem å slappe av litt så drar hun jaggu meg til Ibiza. Kan jo være hun har en "sugardaddy". Jeg har en venninne som har det, flott, pen og litt gæern jente. Han har kjøpt hus og bil til henne samt at han sponser hennes store forbruk. Selv er han gift, men har henne som venninne som han har det gøy med. De har ikke sex og hun har hatt flere kjærester mens de har hatt dette forholdet. Hun er mye i Ibiza og Miami å fester og hun forteller at det er en del pene jenter som har slike "sponsorer". hva er egentlig poenget? hvis mannfolka er gift og ikke får sex tilbake. Hva får de igjen for å kaste penger etter pene jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 28. juli 2015 #207 Del Skrevet 28. juli 2015 hva er egentlig poenget? hvis mannfolka er gift og ikke får sex tilbake. Hva får de igjen for å kaste penger etter pene jenter? Et armheng som kan vises frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSvarDa Skrevet 28. juli 2015 #208 Del Skrevet 28. juli 2015 http://trd.by/uteliv/article11359455.ece Hurra, nå kan vi alle feste med Carina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 28. juli 2015 #209 Del Skrevet 28. juli 2015 Et armheng som kan vises frem? dyr armheng vil jeg si Selv så hadde jeg aldri klart å la en fyr betale for meg! uten å gi noe tilbake. Ikke det at jeg hadde ligget med en gammel skrulle bare for å få en ferietur. Men la oss nå si jeg er hobby-hore, så hadde jeg gitt noe tilbake, et forhold, sidesprang, random sex nå og da, noe ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #210 Del Skrevet 28. juli 2015 hva er egentlig poenget? hvis mannfolka er gift og ikke får sex tilbake. Hva får de igjen for å kaste penger etter pene jenter? De har statis blant sine likemenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 28. juli 2015 #211 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) http://trd.by/uteliv/article11359455.ece Hurra, nå kan vi alle feste med Carina! På Hitra av alle plasser, der hvor bensinstasjonen er bokstavelig talt den store møteplassen for alle under 30 år som har en Volvo 340 og scooter fra 1946. Blir vell årets partyevent det. For de som ikke er fra Trondheim's området, Hitra er en liten øy uti fjorden, ikke en by (langt ifra) og ikke helt som bondelandet, men det er dødt og kjedelig, ja jeg har vært der flere ganger på grunn av venner som har hytte der. Det bor hele 4 569 personer på den øya, jadda der er det ganske folksomt kan jeg fortelle deg. To randome kjendiser jeg aldri har hørt om, én fyr fra et band som kun synger harrye bondesanger (altså mer corny enn country).... oy hun har slått på stortromma ser jeg. Petter Pilgaard kommer folkens!! Men ikke noe vits i å surmule. Vi på KG får jo henge med, hun kommer jo til å snappe alt som skjer vært 3 sekund allikevel Endret 28. juli 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #212 Del Skrevet 28. juli 2015 På Hitra av alle plasser, der hvor bensinstasjonen er bokstavelig talt den store møteplassen for alle under 30 år som har en Volvo 340 og scooter fra 1946. Blir vell årets partyevent det. For de som ikke er fra Trondheim's området, Hitra er en liten øy uti fjorden, ikke en by (langt ifra) og ikke helt som bondelandet, men det er dødt og kjedelig, ja jeg har vært der flere ganger på grunn av venner som har hytte der. Det bor hele 4 569 personer på den øya, jadda der er det ganske folksomt kan jeg fortelle deg. To randome kjendiser jeg aldri har hørt om, én fyr fra et band som kun synger harrye bondesanger (altså mer corny enn country).... oy hun har slått på stortromma ser jeg. Petter Pilgaard kommer folkens!! Men ikke noe vits i å surmule. Vi på KG får jo henge med, hun kommer jo til å snappe alt som skjer vært 3 sekund allikevel Bra øyværingene får oppleve litt og har noe å snakke om i noen år. hilsen Ørlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 28. juli 2015 #213 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Bra øyværingene får oppleve litt og har noe å snakke om i noen år. hilsen Ørlending. Noen år? den historien om da store, kjente Petter Pilgaard kom til gården bli en vandrehistorie i flere generasjoner frem i tid Hilsen halvt byfis og halvt bjugning <-- takk for den mamma. Vokst opp med traktor og heldress fra felleskjøpet, ikke mitt stolteste barndomsminne <-- igjen, takk for den mamma. Endret 28. juli 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #214 Del Skrevet 28. juli 2015 Noen år? den historien om da store, kjente Petter Pilgaard kom til gården bli en vandrehistorie i flere generasjoner frem i tid Hilsen halvt byfis og halvt bjugning <-- takk for den mamma. Vokst opp med traktor og heldress fra felleskjøpet, ikke mitt stolteste barndomsminne <-- igjen, takk for den mamma. Du fikk med deg at Bjugn/Ørland skal slåes sammen og at kommunesenteret blir i Bjugn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 28. juli 2015 #215 Del Skrevet 28. juli 2015 Du fikk med deg at Bjugn/Ørland skal slåes sammen og at kommunesenteret blir i Bjugn? oh yes, 176 sekunder med snapper fra "Frk. Kjent musiker fra Norge" Advarsel! Hold mobilen litt på avstand på grunn av fare for epilepsi anfall. Dersom du ikke har gått igjennom de siste snappene enda da, Klarer ikke å sjekke snappene fra henne vær dag, sparer opp å går igjennom det når jeg trenger en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HarlemsNocturne Skrevet 28. juli 2015 #216 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg fulgte med i begynnelsen etter denne tråden ble startet, men ærlig talt. Hvordan orker dere? Hun snapper jo så mye meningsløst og kjedelig. Og MYE! Men Hitra må jeg få med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 28. juli 2015 #217 Del Skrevet 28. juli 2015 http://trd.by/uteliv/article11359455.ece Hurra, nå kan vi alle feste med Carina! Hun skal ha verdenspremiere på hvafforno? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 28. juli 2015 #218 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg fulgte med i begynnelsen etter denne tråden ble startet, men ærlig talt. Hvordan orker dere? Hun snapper jo så mye meningsløst og kjedelig. Og MYE! Men Hitra må jeg få med meg! Jeg har enda ikke skaffet meg snap det er underholdende nok å lese tråden + livlig fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #219 Del Skrevet 28. juli 2015 oh yes, 176 sekunder med snapper fra "Frk. Kjent musiker fra Norge" Advarsel! Hold mobilen litt på avstand på grunn av fare for epilepsi anfall. Dersom du ikke har gått igjennom de siste snappene enda da, Klarer ikke å sjekke snappene fra henne vær dag, sparer opp å går igjennom det når jeg trenger en god latter du, jeg slettet henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 28. juli 2015 #220 Del Skrevet 28. juli 2015 Hun skal ha verdenspremiere på hvafforno? Verdenspremiere aka lokal-premiere-på-en-øy-midt-i-havet på en låt hvor hun står å gauler og synger "sensuelt", med en haug med autotune som sikkert er dyrere en fleske og grisen tilsammen (må jo ha det beste av det beste for å redde hennes "kariere"), betalt av sin suggardaddy Sorry, kunne ikke å dy meg. Måtte bare få det ut. du, jeg slettet henne. Gjorde det jeg også, men måtte bare legge hun til igjen. Godt å ha på en mørk og trassig dag. Skipper over det meste bråket, men når noe bra blir nevnt her så hopper jeg rett til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg