Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #221 Skrevet 28. juli 2015 Verdenspremiere aka lokal-premiere-på-en-øy-midt-i-havet på en låt hvor hun står å gauler og synger "sensuelt", med en haug med autotune som sikkert er dyrere en fleske og grisen tilsammen (må jo ha det beste av det beste for å redde hennes "kariere"), betalt av sin suggardaddy Sorry, kunne ikke å dy meg. Måtte bare få det ut. Gjorde det jeg også, men måtte bare legge hun til igjen. Godt å ha på en mørk og trassig dag. Skipper over det meste bråket, men når noe bra blir nevnt her så hopper jeg rett til det He, he, he.
Sirah Skrevet 28. juli 2015 #222 Skrevet 28. juli 2015 oh yes, 176 sekunder med snapper fra "Frk. Kjent musiker fra Norge" Advarsel! Hold mobilen litt på avstand på grunn av fare for epilepsi anfall. Dersom du ikke har gått igjennom de siste snappene enda da, Klarer ikke å sjekke snappene fra henne vær dag, sparer opp å går igjennom det når jeg trenger en god latter Jeg har............. Tenkte det samme som deg
HarlemsNocturne Skrevet 29. juli 2015 #223 Skrevet 29. juli 2015 Tenk at hun velger å ha verdenspremieren her i lille Norge! Og attpåtil på den lille øya Hitra! Jeg synes det er helt fantastisk at hun er så jordnær og folkelig- også er det jo veldig koselig gjort av henne å invitere oss alle Jeg tviler på at mange andre stjerner ville gjort det samme, Maria Carey eller Jennifer Lopez ble jo f.eks skikkelig divaer etter de ble kjent. Så bra gjort av Carina Dahl å huske hvor hun kommer fra! Tar med denne for sikkerhets skyld; 12
icock Skrevet 29. juli 2015 #224 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Lurer på hvordan hun finansierer alt dette? Den mest populære låta hennes på Spotify er avspilt 850k ganger. Det høres kanskje mye ut, men med rundt 3 øre per avspilling blir totalen stusselige 25.500 kr. Sammenlignet med andre norske artister: Gabrielle - 5 fine frøkner. 8,3 mill. avspillinger. Ca. 250.000 kr. Astrid S. - 2 AM. 5,8 mill. avspillinger. Ca. 175.000 kr. Sandra Lyng - Play My Drum. 4,3 mill. avspilinger. Ca. 130.000 kr. Endret 29. juli 2015 av icock 4
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #225 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Lurer på hvordan hun finansierer alt dette? Den mest populære låta hennes på Spotify er avspilt 850k ganger. Det høres kanskje mye ut, men med rundt 3 øre per avspilling blir totalen stusselige 25.500 kr. Sammenlignet med andre norske artister: Gabrielle - 5 fine frøkner. 8,3 mill. avspillinger. Ca. 250.000 kr. Astrid S. - 2 AM. 5,8 mill. avspillinger. Ca. 175.000 kr. Sandra Lyng - Play My Drum. 4,3 mill. avspilinger. Ca. 130.000 kr. Og med tanke på at de tre du nevner, er smårusk også her i lille Norge. Jeg har ikke hørt en eneste full låt av de tre, og jeg er neppe den eneste. Jeg kunne fint ha gått forbi de to øverste og ikke engang vist hvem de var eller hva de het. Sandra kjenner jeg igjen på grunn av idol for flere år siden. Få tallet av de som vet hvem de er, har betalt for ei hel plate, eller ei låt for 10kr på itunes en gang. Så det sier vell kanskje hvor langt ned på kjendislisten Carina faktisk er. Vi nordmenn sikler ikke etter norske artister og bare de. Vi er som alle de andre i verden, har full fokus på de store internasjonale stjernene. Så de vi har i Norge som er "kjendiser" er jo en godt likt lokal-kjent person i forhold til de "ekte" kjendisene. De største kjendisene, skuespillere, komikere etc mange av de må ha en deltidsjobb som søppelmann og andre randome jobber, for å få endene til å møtes. Til tross for flere suksessfulle tv jobber og filmjobber. Mange av de er avhengige av NAV i perioder også. De på topp 10 på listen av alle kjendisene har nok til å kjøpe seg en saftig steik til jul. Resten er ikke så rike og stinn av gryn som vi tror. Den måten Carina lever livet på, har ingenting med de usle kroner fra handlesenter-turneen hennes og gjøre. Og de summene du oppgir, de går ikke rett i lommen til artisten heller. Det er titalls med folk bak de, og det å produsere en låt, musikkvideo eller en turne koster flesk. Så alt i alt så går de så nærme null det går an. De som drar i trådene skal også ha sin del av profitten, bare for å gidde å nevne navnet til en person i det offentlige. Faktisk, i USA og rundt om kring. De rike og berømte, er ikke alltid så rike som du tror. Se på 50 cent for eksempel. Alle rundt de trenger penger, den trusen de har på seg er sponset av en fyr som tjener usle små kroner for å låne vekk den trusen. Alt handler om profitt, og pengene går til flere titalls folk, og de du tror sitter på en do av gull, er egentlig kjøpt og betalt og eier ikke nåla i veggen (ikke så ille, men du skjønner hva jeg mener). Endret 29. juli 2015 av imperio
Florence Skrevet 29. juli 2015 #227 Skrevet 29. juli 2015 Hva er det med 50cent? Han gikk vel konkurs for litt siden.
Tjukk Norris Skrevet 29. juli 2015 Forfatter #228 Skrevet 29. juli 2015 Tenk at hun velger å ha verdenspremieren her i lille Norge! Og attpåtil på den lille øya Hitra! Jeg synes det er helt fantastisk at hun er så jordnær og folkelig- også er det jo veldig koselig gjort av henne å invitere oss alle Jeg tviler på at mange andre stjerner ville gjort det samme, Maria Carey eller Jennifer Lopez ble jo f.eks skikkelig divaer etter de ble kjent. Så bra gjort av Carina Dahl å huske hvor hun kommer fra! Tar med denne for sikkerhets skyld; Hun er fortsatt Carina from the block da. 9
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #229 Skrevet 29. juli 2015 Han gikk vel konkurs for litt siden. yøpp og "innrømte" at alt det gullet og klokkene han bruker ikke er hans. Men lånet av andre. Han eier en eller to dyr klokke eller noe. Altså, livet til kjendisene er ikke så fantastisk som man tror. Klær, smykker, biler, reiser og div ting ikke er noe de har kjøpt og betalt, men sponset og lånt bort slik at den som eier det får "gratis" reklame og da en økonomisk fordel. Slik som babyteppet til Prinsen i England, alt er kjøpt og betalt og en dyrebar reklame for den personen som eier og selger det babyteppet.
HarlemsNocturne Skrevet 29. juli 2015 #230 Skrevet 29. juli 2015 Hun er fortsatt Carina from the block da.
Gjest Bergensia Skrevet 29. juli 2015 #231 Skrevet 29. juli 2015 Jeg kom plutselig på denne godbiten av en musikkvideo hun lagde tidlig i "karrieren" Stikkord: gull-cowboyboots, to mannlige dansere og semisynkron dansing på en gangvei
Gjest Seajewel Skrevet 29. juli 2015 #232 Skrevet 29. juli 2015 Nå ble jeg minnet på den musikkvideoen Friday, av Rebecka Black. Vet ikke hvorfor.
BeverTramp Skrevet 29. juli 2015 #233 Skrevet 29. juli 2015 Jeg kom plutselig på denne godbiten av en musikkvideo hun lagde tidlig i "karrieren" https://www.youtube.com/watch?v=W9q68sDHve0 Stikkord: gull-cowboyboots, to mannlige dansere og semisynkron dansing på en gangvei Hva har skjedd med tennene siden den gang? De var jo ganske pene der. 1
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #234 Skrevet 29. juli 2015 Jeg kom plutselig på denne godbiten av en musikkvideo hun lagde tidlig i "karrieren" Stikkord: gull-cowboyboots, to mannlige dansere og semisynkron dansing på en gangvei Den videoen er genial. En for historiebøkene under "hvordan ødelegge din egen karriere" Ser ut som at videoen er laget av en gjeng med fjortiser som har hatt det gøy med pappa's videokamera fra 80 tallet.
Gjest Bergensia Skrevet 29. juli 2015 #235 Skrevet 29. juli 2015 Den videoen er genial. En for historiebøkene under "hvordan ødelegge din egen karriere" Ser ut som at videoen er laget av en gjeng med fjortiser som har hatt det gøy med pappa's videokamera fra 80 tallet. Haha, eller et mediaprosjekt i tiende klasse
Poppie Skrevet 29. juli 2015 #236 Skrevet 29. juli 2015 Hva har skjedd med tennene siden den gang? De var jo ganske pene der. Og nesen??? 2
Gjest O.G. Skrevet 29. juli 2015 #238 Skrevet 29. juli 2015 Faktisk, i USA og rundt om kring. De rike og berømte, er ikke alltid så rike som du tror. Se på 50 cent for eksempel. Alle rundt de trenger penger, den trusen de har på seg er sponset av en fyr som tjener usle små kroner for å låne vekk den trusen. Alt handler om profitt, og pengene går til flere titalls folk, og de du tror sitter på en do av gull, er egentlig kjøpt og betalt og eier ikke nåla i veggen (ikke så ille, men du skjønner hva jeg mener). Du koin ta gut'n ut av ghetto'n, men itj ghetto'n ut av gut'n.
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #239 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Du koin ta gut'n ut av ghetto'n, men itj ghetto'n ut av gut'n. Freaky at jeg leste det i Carina sin stemme, bare hun sa "Gutan" Endret 29. juli 2015 av imperio
Gjest O.G. Skrevet 29. juli 2015 #240 Skrevet 29. juli 2015 Freaky at jeg leste det i Carina sin stemme, bare hun sa "Gutan" Det sier jeg også når jeg snakker om guttene, men fosenmålet synger mye mer enn Trondheimsdialekta da.
Anbefalte innlegg