Gå til innhold

Menn: Er dette vanlig for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Hvor lang tid må det gå mellom hver orgasme for gutter og menn? 

Han jeg nå dater (25 år gammel mann) har problemer med å få flere enn én orgasme innen 12-24 timer. Dersom vi har sex på morgenen, klarer han ikke å få orgasme igjen på kvelden. Merkelig nok er han ofte veldig giret og tent på meg, men klarer bare ikke å få utløsning oftere. 

Han sier det har hendt at han har kommet flere ganger på en dag, men da har det vært hvis han har gått mange dager uten orgasme. 

 

Jeg er vandt til at gutter og menn kan komme opptil 3-4 ganger på et døgn jeg. 

 

Hvordan er det for deg som gutt/mann? Må man ha mange timer i mellom hver gang?  :frown:



Anonymous poster hash: f9a49...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke uvanlig i alle fall



Anonymous poster hash: 60234...3cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg holder på med nå kan helt fint komme flere ganger på én kveld, han. Jeg skjønte ingenting første gangen vi hadde sex, og rett etter at han var "ferdig" ville han ha en runde til. Også enda en. 

Finnes nok ingen fasit på dette, alle er jo forskjellige. 



Anonymous poster hash: bb94e...64c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han jeg holder på med nå kan helt fint komme flere ganger på én kveld, han. Jeg skjønte ingenting første gangen vi hadde sex, og rett etter at han var "ferdig" ville han ha en runde til. Også enda en. 

Finnes nok ingen fasit på dette, alle er jo forskjellige. 

Anonymous poster hash: bb94e...64c

 

Min vil også ha flere runder, men han klarer ikke å få orgasme da... 

 

ts

Anonymous poster hash: f9a49...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle om det er vanlig eller ei? Om det er vanlig, hva så? Om det er uvanlig, hva så?



Anonymous poster hash: 922b5...f3e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt individuelt.



Anonymous poster hash: c3cd3...46f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er, som sagt over her, individuelt. Personlig hadde jeg nok greid å komme flere ganger per dag, men jeg synes egentlig at 1 gang per dag holder.



Anonymous poster hash: d9469...ee3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge han klarer å ha sex, altså at han blir hard igjen så er jo det alltid et pluss. Exen kunne få utløsning kanskje to ganger om dagen - hvis vi tenker morgen og kveld.



Anonymous poster hash: de6c4...577
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig individuelt vil jeg tro.. Min samboer trenger som regel litt tid før han har sex igjen type morgen, kveld. Mens min eks trengte ikke så lang tid og kunne fint komme to ganger på få timer.

Anonymous poster hash: 02534...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert individuelle forskjeller, men det er vel mest i tenårene at guttene klarer å komme flere ganger på 24t. Etterhvert som de blir eldre avtar det.



Anonymous poster hash: a01c0...83b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt individuelt, har vært borti begge deler selv.



Anonymous poster hash: a6d0b...d74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det varierer veldig ts.....Personlig må jeg vente ett sted mellom 30min til en time før jeg kan få orgasme på ny....men det er hvis pikken har vært urørt en stund. Om jeg har hatt runder kvelden før, så tar det lenger tid.

 

Men husk at vi kan bli steinkåte og nyte det like bra (samleie og sex altså) selv om ikke orgasmen kommer, så no worries :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig individuelt, han er nok i den lave enden av skalaen men slett ikke unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri greid mer enn 4 orgasmer om dagen. Det må gå mange timer melĺom de. Noe av vitsen med orgasmene er å få meg fra kåt modus (der jeg bare tenker på sexuelle ting). Til noemal tankegang.

Anonymous poster hash: 9b690...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...