Storekommode Skrevet 7. juni 2015 #22 Skrevet 7. juni 2015 Vanlig nonstop, hvor de røde er aller best!
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 7. juni 2015 #23 Skrevet 7. juni 2015 Original M&M + Nonstop med melkesjokolade
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #24 Skrevet 7. juni 2015 Rihno da. Lett å blande da alle karakterene heter Hoff til etternavn. Anonymous poster hash: 3e864...ee1 Rhino Hoff? Er ingen som heter det.Anonymous poster hash: 61078...932
FantasDick Skrevet 7. juni 2015 #25 Skrevet 7. juni 2015 Alle, til hvert sitt bruk minus Smarties - de er ekle.
stan Skrevet 8. juni 2015 #27 Skrevet 8. juni 2015 Fant ut forleden at smarties ikke var like bra som pynt på kake. Fargen smittet over på kremen, og overflaten ble matt. Kan ikke huske å ha opplevd det med non stop.
Gjest Ennasus Skrevet 8. juni 2015 #29 Skrevet 8. juni 2015 Jeg liker hvertfall alle selv, haha Men merker at jeg har lyst på forskjellig ettersom hvor godtesugen jeg er. Hvis jeg ikke har spist noe søtt en hel dag og er veldig godtesugen syntes jeg feks. original nonstop er veldig god, men melkesjokoladenonstop for søt. Men hvis jeg har spist noe søtt så syntes jeg ikke den originale er "søt" nok, og da er melkesjokoladeversjonen god.. Syntes smartiesen også er god, for det er på en måte mer sjokolade inni den. Men hvis alle blir satt på et bord foran meg, så tar jeg nok sjokolade mm's først, fordi jeg syntes den er veldig god og spiser den så og si aldri (kjøper alltid på taxfree da haha )
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #31 Skrevet 8. juni 2015 Denne rekkefølgen M&m Den originale M med peanøtt Den originale nonstop Smarties Nonstop med melkesjokolade Mørk sjokolade M har jeg aldri sett el hørt omAnonymous poster hash: 8d645...65b
Vaffel Skrevet 9. juni 2015 #33 Skrevet 9. juni 2015 Orginal Nonstop er uten tvil favoritten, overraskende mye bedre enn M&M, som igjen er bedre enn Smarties. Den funker godt både alene og som kakepynt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå