AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #1 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har de siste månedene fått utrolig med kviseutbrudd i underlivet. Det er spesielt fremtredende i lysken og øverst på vaginaen. Jeg tar jevnlig brasiliansk voksing og har gjort det de siste to årene. Det er først nå de siste månedene at disse kvisene kommer, og noen av de går ikke engang å klemme. De blir store og sorte, mens andre bare blir røde små ''sår''. Har noen vært bort i dette? Burde jeg slutte å vokse og heller barbere? Jeg har bestilt time til lege neste uke, men tenker på dette konstant håper på noen svar og erfaringer. Anonymous poster hash: 59418...de1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #2 Skrevet 5. juni 2015 Er det ikke enten herpes eller kjønnsvorter da? Kanskje du burde ta deg en tur til legen. Hvis du ikke tåler voksingen så bør du slutte med det til prikkene er borte Anonymous poster hash: 2b95f...0bc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Jeg har slitt med det samme siden jeg kom i tenårene. Verst er det når jeg har barbert og vokset. Har kommet frem til at det bare er noe jeg må leve med, da jeg også får det om jeg ikke vokser/barberer også. Anonymous poster hash: 6d75f...0af
Gamerfrue Skrevet 5. juni 2015 #4 Skrevet 5. juni 2015 høres mer ut som inngrodde, betente hårsekker. Kan ha vært fordi det har kommet bakterier dit når porene ikke har vært ordentlig lukket. Det kan fort skje med voksing og barbering. Ikke farlig, det pleier å gå over av seg selv, men det klør og svir gjerne som et helvete. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Skrevet 5. juni 2015 Ts her. Takk for svar. Det kan ikke være herpes eller kjønnsvorter da jeg har hatt samboer i snart fire år. Det minner om betente hårsekker, Gamerfrue. Er det lurt å unngå barbering/voksing helt? Er så redd at de aldri skal gå bort. Anonymous poster hash: 59418...de1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Skrubb ! Anonymous poster hash: 06344...4b1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Med vanlig skrubb? Er ikke det litt ''hardt'' for underlivet? Anonymous poster hash: 59418...de1
Gjest Caress Skrevet 5. juni 2015 #9 Skrevet 5. juni 2015 De sorte høres iallfall ut som inngrodde hår, bare skvis dem ut selv om det er jævla vondt, bruk gjerne en pinsett eller en nål ^^ Dropp voksinga en stund og se om det blir bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå