Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #1 Del Skrevet 1. september 2004 Skal jeg gå på TrippTrapp 2 eller Core Puls i dag? På mandag syklet jeg 1,5 timer i terrenget, i går var hviledag hvor jeg gikk lang tur sammen med sambo, og i dag klarer jeg altså ikke å bestemme meg. TT2 er morsomst, men CP er nyttigst? Er det slik at CP er belastende for leddene? Jeg sliter med anklene, spesielt høyre, pga. utallige overtråkk opp i gjennom tidene. Så: hva skal jeg velge, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 Velg det som er mest moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Som jeg gjør i 99% av tilfellene Nå skal det legges til at jeg ikke har prøvd Core Puls før, og kanskje er det kjempegøy???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Da synes jeg du skal prøve Core Puls! (er jeg ikke til god hjelp? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Da synes jeg du skal prøve Core Puls! (er jeg ikke til god hjelp? ) Jeg BURDE si 'ja', for å være høflig, men ærlig talt: Nei, du er ikke til noen hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Sikkert for sent å hjelpe deg å velge nå :-) Men med tanke på leddene dine vil jeg si at du absolutt BØR trene Core Puls. Dette fordi det er stabiliserende trening. Vi har jo hørt om de gamle brettene man sto på for å styrke knær og ankler...ikke ulikt Core-brettene. Så om det ikke ble Core Puls i dag, bør du absolutt prøve det neste gang :-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Hehe, det ble det jeg liker best; terrengsykkel. Nå er jeg så utslitt at jeg skal legge meg, rett og slett. Sykkel er bra både for kropp og sjel; da jeg kom hjem, var jeg så sliten i beina at de dirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 2. september 2004 #8 Del Skrevet 2. september 2004 Høres deilig ut :-) Du kan jo heller prøve Core Puls når terrenget blir hvitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. september 2004 #9 Del Skrevet 2. september 2004 Høres deilig ut :-) Du kan jo heller prøve Core Puls når terrenget blir hvitt... Eller vått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå