Gå til innhold

Paracet mot halsvondt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har smerter i svelget, vil paracet hjelpe mot denne type smerte?

Anonymous poster hash: c5e64...779
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del gjør det det. Tar gjerne ikke smerten helt bort, men reduserer den for en stund.

Anonymous poster hash: c696a...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, trolig vil det det. etter egen erfaring. Paracet gir en god smertelindrende effekt på lette til moderate smerter. Men samtidig hjelper for eks Ibux enda bedre på smerter som er direkte betennelsesrelaterte, som en halsinfeksjon vil være.

Anonymous poster hash: e613c...4be

Skrevet

Corsodyl hjelper

AnonymBruker
Skrevet

Det er Ibux jeg skal forsøke da? Trenger bare noe så jeg kan spise litt før jeg legger meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Corsodyl hjelper

Har forsøkt å gurgle Vademecum, men det ligger så langt bak i svelget at det ikke nytter :(

AnonymBruker
Skrevet

Det er Ibux jeg skal forsøke da? Trenger bare noe så jeg kan spise litt før jeg legger meg.   Anonymous poster hash: c5e64...779

Ja, det hadde jeg prøvd. Man kan også kombinere de to, men ofte holder det med en av typene.

AnonymBruker
Skrevet

Og nå kommer mange til å skrive at det kan man ikke, men det gjøres på sykehus hver eneste dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har da ofte blandet dem etter råd fra lege. Så får folk mene hva de vil om den saken.

• Liker 1
Skrevet

Har forsøkt å gurgle Vademecum, men det ligger så langt bak i svelget at det ikke nytter :(Anonymous poster hash: c5e64...779

Vademecum er barnemat i forhold til corsodyl, sliter veldig med halsbetennelser og allergiutbrudd i halsen, selv om jeg ikke får gurglet helt ned, blir det borte iløpet av ca 12timer :)

AnonymBruker
Skrevet

Vademecum er barnemat i forhold til corsodyl, sliter veldig med halsbetennelser og allergiutbrudd i halsen, selv om jeg ikke får gurglet helt ned, blir det borte iløpet av ca 12timer :)

Ok, da blir det tur på butikken idag  :Nikke:

Tok Ibux igår kveld og fikk sove rimelig greit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...