Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 i dag onsdag har jeg bursdag... føler at dette er dagen min;)
Monstermagnet Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Jøss. Hva er sjansen for det? Ca 1 / 364. Snakk om flaks. Gratulerer!! :-) Forresten.. jeg tror deg ikke. Du lyver! Bevis det!
Monstermagnet Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 hæ??? Kan ikke bare komme her og påstå ting vet du. Du må legge frem saklige bevis, så skal vi vurdere det.
Gjest Fighter Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Hvis du registrerer deg får du sikkert masse gratulasjoner.
leslie Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 hei jeg skjønte ikke helt dette jeg, hvorfor kan ikke en gjest ha bursdag som alle andre? det er vel ikke noen som faktisk sier dette for moro skyld ,for hvor moro er det i grunn? men nå har jeg hvertfall logget meg inn, beklager....
Gjest Fighter Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 Selvfølgelig kan gjester ha bursdag. Gratulerer med dagen. Poenget mitt var at om det var en gjest som var her mye hadde det vært hyggelig med et nytt medlem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå