Gå til innhold

Erfaringer med silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lenge tenk på muligheten til å ta silikon. Ikke grunne at jeg vil ha pupper som Pamela Anderson, store og tydelig opererte, men fordi jeg sliter med hvordan de ser ut. Sånn med tanke på formen. 

Har selv vært på konsultasjon, og fikk beskjed om at jeg hadde fare for doubble-bobble om jeg tok en som var mindre enn 350cc og at jeg må ha over muskelen. Kjenner jeg er kjempe nervøs! 
Det er mange forskjellige meninger og oppfatninger av jenter med silikon her inne, og det er helt greit. Men dere som allerede har tatt det, hvordan har opplevelsen vært? Hvilken klinikk var dere på og har dere over eller under muskelen?  :icon_lol:

Mvh Nervøs!  :lillesky:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! 

jeg har samme '' problem '' som deg:) jeg har store naturlige pupper, kan ikke ha mindre enn 350 og må ha over muskel, om ikke får vi mest sansynlig dobble bobble ja. 

jeg skal ta min operasjon om 13 dager til. jeg tenker jeg skal ta 400cc i det ene og 350 i dt andre pga de ikke er helt symetriske. over muskel.  dt som har hjulpet meg veldig ang valg av str osv. har vært google.. rett og slett :P søk '' breast augmentation '' så får du opp mange gode bilder! husk at 100cc får deg opp en cup str så og si.. så si at jeg er en stor c nå, blir jeg med 400cc, en stoor dd. søk etter forskjellige cc'mengder og vis bilder til kirurgen din! først og fremst, ikke vær redd for at 350 høres  mye ut.. det sees forskjellig ut på alle, og et stort tall i cc er kanskje ikke så stort som mange bilder kanskje tilsier. lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dobble bobble? Aldri hørt om

Anonymous poster hash: 6fc3c...4da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv vært på konsultasjon, og fikk beskjed om at jeg hadde fare for doubble-bobble om jeg tok en som var mindre enn 350cc og at jeg må ha over muskelen. 

What?

Anonymous poster hash: b6b5d...483

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...