Gå til innhold

Brannsåe etter voksing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokset overleppen hjemme i går og har blitt rød og fryktelig sår. Det væsker også fra såret. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Har så vondt :( bør jeg gå til lege med dette?

Anonymous poster hash: 03d57...88e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokset overleppen hjemme i går og har blitt rød og fryktelig sår. Det væsker også fra såret. Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Har så vondt :( bør jeg gå til lege med dette?

du kan høre med apoteket om det er noe du kan smøre på. Kommer an på hvor alvorlig det er. Du har nok hatt en krafig reaksjon. Så du bør ikke prøve igjen. Ellers bør du nok la det lufttørke. Har vokset selv en gang og fikk masse utslett. Ikke smør på krem med parfyme det gjør det verre. 

Anonymous poster hash: c7f7e...22f

AnonymBruker
Skrevet

du kan høre med apoteket om det er noe du kan smøre på. Kommer an på hvor alvorlig det er. Du har nok hatt en krafig reaksjon. Så du bør ikke prøve igjen. Ellers bør du nok la det lufttørke. Har vokset selv en gang og fikk masse utslett. Ikke smør på krem med parfyme det gjør det verre.

Anonymous poster hash: c7f7e...22f

Skal på jobb og har sminket over :( synes fremdeles, og vet det ikke er lurt å sminke over og ha sminke i såret, men jeg bare måtte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...