Gå til innhold

Har dere vurdert å date andre type gutter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg vet ikke om jeg skal gjøre det igjen. 

Jeg har alltid vært hun jenta, helt siden barnehage-alder som ble sammen med de litt slemme, men kule gutta som det var litt spennende å være med. Og siden den gang har jeg alltid vært med høye og mørke menn som rett og slett vekker interesse på gaten, og som er veldig spennende. Jeg har nå vært singel i 4 år, og jeg har gått på to kraftige smeller når det kommer til to menn, og de var farlig like. De var begge ingeniører og dødskjekk, de var flinke til å manipulere og de hadde masse damer å velge i. Jeg ble bare sex for dem uansett hvor hardt jeg prøvde, og til slutt møtte jeg veggen og jeg fant meg en skallet, snill uskyldig nerd som aldri hadde hatt sex, og som elsket fugler.

Jeg var lei av å bli såret, og jeg prøvde alt jeg kunne for å komme meg videre. Vi ble sammen i Januar, og jeg klarte å holde ut til nå men dessverre så var det noe som ikke stemte hele veien. Men siden han var så bra for meg, så klarte jeg faktisk å manipulere meg selv til å tro at det var han jeg ville ha, men dessverre så var jeg ikke nok interessert i han. 

Nå har jeg lært, og jeg tror jeg skal finne meg en mellomting. Jeg er ferdig med slemme menn, og jeg er ferdig med helt uerfarne nerder. Håper jeg finner det jeg leter etter snart! :)

Anonymous poster hash: 244fe...542

Kjenner meg litt igjen her, bare at jeg er mann. Har hatt flere samboere, med koselige pene jenter, og koselig svigerfamilie Likte aldri de koselige kaffe og kaker-maratonene, og sexlivet med flere av de tok aldri av.

De senere årene har jeg skiftet jeg retning, og møtte en del..veldig "frigjorte" damer. Ble aldri noe langvarig, kanskje ikke overraskende, da disse som regel var en god del yngre enn meg.

Så da får man lete etter en mellomting da,, eneste jeg vet er jeg takler det meste nå, men ikke hvis det

blir kjedelig.

Anonymous poster hash: d85af...bec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del liker jeg best litt stille, høyt utdannede og smarte menn, gjerne "nerder". Men de er altså ikke en centimeter bedre enn "bad boys". Jeg syns å skille menn på den måten TS gjør blir for svart/hvitt, fordummende og enkelt. Det er samlivskulturen hos norske menn og kvinner det er noe galt med, ikke at damer må slutte å være så kresne. Damer er faktisk selektive av natur, altså lite å gjøre noe med. 

Anonymous poster hash: a3dfe...d4a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke noen typer er mer utro enn andre og her er jeg kanskje litt inhabil, men jeg synes man burde være flinkere til å gi de som ikke er de peneste, mest populære eller mest utadvendte en sjanse. Det handler ikke bare om å være snille mot dem, men hva man kan få igjen. Det er ikke bare de mest utadvendte som er de beste kjærestene og folk har forskjellig smak.

Anonymous poster hash: 8e8a3...364
  • Liker 3
Skrevet

Har også tenkt dette. De som sier at menn er noe dritt, er dårlige menneskekjennere/har valgt dårlige menn. Det er jo SÅ mange perfekte menn her i verden. Er det virkelig så lett å velge feil - gang på gang? :P

AnonymBruker
Skrevet

Har også tenkt dette. De som sier at menn er noe dritt, er dårlige menneskekjennere/har valgt dårlige menn. Det er jo SÅ mange perfekte menn her i verden. Er det virkelig så lett å velge feil - gang på gang? :P

Men så handler det ikke bare om hvem jeg velger, for han må jo også velge meg ikke sant? Jeg tiltrekker meg ikke disse perfekte mennene, så jeg har ingen anelse om hva det vil si å ha et forhold til de. Nå hater ikke jeg menn og tror absolutt at det finnes gode kjærester i menn, men jeg må også også at de velger meg vekk. Og sånn går no dagan..

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men jeg har prøvd.

Klarer (og vil heller ikke) framprovosere følelser, og kan ikke bestemme hvem jeg faller for og ikke. Prøver å holde meg borte de jeg gjerne finner sjarmerende, som jeg vet ikke er bra for meg.

Anonymous poster hash: 16c77...e8b
AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med både badboy og nerd, nerden var den som var notorisk utro :P

Anonymous poster hash: 6763b...d9b
Skrevet

Jeg tror og mener at en evt kjæreste må man ha en spesiell kjemi med fra første stund. Det er liksom noe ved den personen som er spesielt. Og det er ikke noe man kan velge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror og mener at en evt kjæreste må man ha en spesiell kjemi med fra første stund. Det er liksom noe ved den personen som er spesielt. Og det er ikke noe man kan velge.

Enig. Får dårlig samvittighet når jeg er på date og ikke vil treffe personen igjen. Men kjemien merker jeg med en gang hvis den er der.

Anonymous poster hash: bf694...13d

Skrevet

Men så handler det ikke bare om hvem jeg velger, for han må jo også velge meg ikke sant? Jeg tiltrekker meg ikke disse perfekte mennene, så jeg har ingen anelse om hva det vil si å ha et forhold til de. Nå hater ikke jeg menn og tror absolutt at det finnes gode kjærester i menn, men jeg må også også at de velger meg vekk. Og sånn går no dagan..

Men det kan vel umulig bare være drittmenn som liker deg? Du kan vel ikke være så kjip at ingen ordentlige liker deg? :)

Noen ganger er det greit å være kresen. Finn ut hva som tiltrekker de "perfekte" mennene, og få dem på kroken! Vi alle fortjener vel litt lykke? : )

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva TS mener. Menes det her at man på forhånd kan se hvilke menn som kommer til å være utro for eksempel? 

Jeg har vært i forhold med en utadvent, "brautende" kar, som er av typen som har 1200 venner på Facebook og alltid er der "det skjer". Jeg så ingen signaler på at han skulle være utro - det må jo være lov å være utadvent og ha mange venner? Jeg var tiltrukket av han fysisk også ja - betyr dette at han er en bad boy?  :klo:

Ca 2 år inn i forholdet var han utro med en 17 år gammel jente, vi var da 25. 

Senere har jeg datet en fyr som var han jeg beskriver over her sin rake motsetning, han var litt stille og tilbaketrukken, var ikke særlig aktiv i sosiale medier eller hadde så voldsomme mengder med venner, men en liten nær vennegjeng. Han er ikke en jeg var så voldsomt fysisk tiltrukket av ved de første møtene, egentlig tror jeg aldri jeg hadde tenkt på å date han hadde jeg ikke blitt kjent med han via jobben. Etter ca 8 mnd som par fortalte han at han hadde hatt sex med eksen sin noen ganger og at han ville ha henne tilbake. 3 mnd etterpå kommer han krypende fordi det ikke fungerte med eksen og han ville ha meg alikevel.  :klaske:

Disse to gutta er to helt ulike "typer", men begge var utro.

Anonymous poster hash: d9ee1...4ed
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg litt igjen her, bare at jeg er mann. Har hatt flere samboere, med koselige pene jenter, og koselig svigerfamilie Likte aldri de koselige kaffe og kaker-maratonene, og sexlivet med flere av de tok aldri av.

De senere årene har jeg skiftet jeg retning, og møtte en del..veldig "frigjorte" damer. Ble aldri noe langvarig, kanskje ikke overraskende, da disse som regel var en god del yngre enn meg.

Så da får man lete etter en mellomting da,, eneste jeg vet er jeg takler det meste nå, men ikke hvis det

blir kjedelig.

Anonymous poster hash: d85af...bec

Da er vi litt like. Jeg også kjeder meg fort hvis en person ikke er litt spennende.

Har hatt en tendens til å falle for menn som er følelsesmessig utilgjengelige, og jeg tror det er fordi min far er det og aldri har vist meg noe kjærlighet/følelser.

Men snille menn som bare er snille og forutsigbare, er bare så ufattelig kjedelige..

Jeg må ha en som gir meg litt motstand og som ikke er så prektig.

Har hatt forhold til et par bad guys men ble jo selvsagt bare såret.

Syns det er vanskelig å finne den mellomtingen, jeg er jo en ordentlig person som bare vil ha det litt GØY og le og kødde litt, og utforske verden og ting og tang i sexlivet. Passion, nytelse. Og være litt openminded, samtidig som man er trofast. Litt romantikk av og til, og tid fra hverandre nok til å savne hverandre.

Jeeez, det blir jo verre og verre med årene, jeg blir hvertfall mer kravstor ettersom tiden går.

Kanskje det er for sent, er jo passert 30 og i følge KG begynt å forfalle, og da vil ingen mann ha meg hehe. :P

Anonymous poster hash: 216d3...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Men det kan vel umulig bare være drittmenn som liker deg? Du kan vel ikke være så kjip at ingen ordentlige liker deg? :)

Noen ganger er det greit å være kresen. Finn ut hva som tiltrekker de "perfekte" mennene, og få dem på kroken! Vi alle fortjener vel litt lykke? : )

Hei - nå syns jeg du var skikkelig kjip. Jeg vet ikke hvorfor bare drittsekker liker meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen spesiell type jeg faller for, alle menn jeg har hatt seriøse forhold med, har vært rake motsetninger. Den som var utro mot meg, var han som liksom elsket meg høyere enn jeg har opplevd noen gang, og som jeg hadde det veldig bra med. Utroskap kan man ikke gardere seg mot, uansett. 

Jeg ser par som jeg har trodd er "the couple to be", hvor det viste seg at han var notorisk utro. Selv mens kona var gravid. Så fortell meg gjerne hvordan man skal vite hvem som er tilbøyelig til utroskap.

Anonymous poster hash: f8e1b...c5e
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap kan man aldri spå. Alle kan være utro så man må bare ta sjansen.

Anonymous poster hash: 216d3...ef3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke visst bedre så skulle en tro utfra tråd tittelen at jentene var dem som ba guttene ut på 

date og ikke slik virkeligheten faktisk er..... :fnise:

Anonymous poster hash: 18d9f...d70
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke visst bedre så skulle en tro utfra tråd tittelen at jentene var dem som ba guttene ut på 

date og ikke slik virkeligheten faktisk er..... :fnise:

Anonymous poster hash: 18d9f...d70

Jeg ber da mannfolk ut hvis jeg vil på date med dem, og jeg er dame, så jeg skjønner ikke hva du fniser for.

Anonymous poster hash: f8e1b...c5e

• Liker 1
Skrevet

Enig. Får dårlig samvittighet når jeg er på date og ikke vil treffe personen igjen. Men kjemien merker jeg med en gang hvis den er der. Anonymous poster hash: bf694...13d

Akkurat!

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! I alt du har skrevet her. Mange kvinner er sin egen verste fiende. Som om en snill mann ikke er spennende osv. Herregud - folk må vokse opp være kritiske og ikke lage håpløse båser på menn. Min kjæreste er snill som dagen er lang! 2.10m , elsker blomster ,dyr osv(noen syns vist det er lite spennede (?!) ,vi reiser masse og han er rå i sengen! Regel nr 1- FINN EN SNILL MANN!

Anonymous poster hash: 553af...155

• Liker 1
Skrevet

Regel nr 1- FINN EN SNILL MANN!

Anonymous poster hash: 553af...155

Snille menn finnes ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...