Gå til innhold

Har dere vurdert å date andre type gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser stadig og støtt her at typen deres eller mange gutter dere har holdt på meg osv stadig er utro mot dere, går fra dere og lignende.

Har dere vurdert å gå litt utenfor det dere anser som de normale guttene akkurat dere går for?. Jeg tror det er mange gutter som dere kanskje ikke ville gått for normalt som har masse bra og tilby. Bare noe jeg har tenkt litt på.

Pleier dere å falle for de samme type guttene eller går dere litt utenfor komfort sonen og prøver å bli kjent med gutter dere normalt ikke kunne tenkt å datet eller aldri hadde trodd dere kunne bli sammen med?

Anonymous poster hash: 71b1a...1fb
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en interessant problemstilling :)

Jeg har prøvd å gå utenfor min "komfortsone" noen ganger,og det ender galt hver gang. Det er lite å gjøre med,og jeg har funnet ut at det beste er å følge magefølelsen istedenfor å ignorere den.

Anonymous poster hash: 1468e...6e9
Skrevet

Jeg har aldri vurdert å date "andre typer gutter"... jeg er den som foretrekker guttene som er vanskelige å få, bad boys type. Litt dumt egentlig, må utvide boksen

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg vet ikke om jeg skal gjøre det igjen. 

Jeg har alltid vært hun jenta, helt siden barnehage-alder som ble sammen med de litt slemme, men kule gutta som det var litt spennende å være med. Og siden den gang har jeg alltid vært med høye og mørke menn som rett og slett vekker interesse på gaten, og som er veldig spennende. Jeg har nå vært singel i 4 år, og jeg har gått på to kraftige smeller når det kommer til to menn, og de var farlig like. De var begge ingeniører og dødskjekk, de var flinke til å manipulere og de hadde masse damer å velge i. Jeg ble bare sex for dem uansett hvor hardt jeg prøvde, og til slutt møtte jeg veggen og jeg fant meg en skallet, snill uskyldig nerd som aldri hadde hatt sex, og som elsket fugler.

Jeg var lei av å bli såret, og jeg prøvde alt jeg kunne for å komme meg videre. Vi ble sammen i Januar, og jeg klarte å holde ut til nå men dessverre så var det noe som ikke stemte hele veien. Men siden han var så bra for meg, så klarte jeg faktisk å manipulere meg selv til å tro at det var han jeg ville ha, men dessverre så var jeg ikke nok interessert i han. 

Nå har jeg lært, og jeg tror jeg skal finne meg en mellomting. Jeg er ferdig med slemme menn, og jeg er ferdig med helt uerfarne nerder. Håper jeg finner det jeg leter etter snart! :)

Anonymous poster hash: 244fe...542
  • Liker 2
Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg likte innerst inn bad-boys, men jeg ble alltid skuffet. Så jeg gikk for noe helt annet, og jeg skuffet han. Nå har jeg lært! 

Skrevet (endret)

Bad boy-preferansen er et tydelig tegn på at man mentalt sett fremdeles er et barn og ikke eier sunn fornuft.

* Forutsetter at "bad boy" ikke har noe med utseende å gjøre, men holdning og oppførsel.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fungerte ikke helt for meg men når jeg ble kjent med noen av de jeg så på som helt uaktuelle tidligere, begynte å snakke litt mer med dem så var det jo flere av dem som var utrolig greie og stabile. Til og med gode i senga men klarte ikke helt å tenne på dem.

Anonymous poster hash: 73154...fc6
AnonymBruker
Skrevet

Bad boy-preferansen er et tydelig tegn på at man mentalt sett fremdeles er et barn og ikke eier sunn fornuft.

* Forutsetter at "bad boy" ikke har noe med utseende å gjøre, men holdning og oppførsel.

Det er ofte en kombinasjon av nonchalant "Gi-faen-i-alt" væremåte og et bra utseende.

Synes det er vel så teit og umodent når menn velger damer kun etter utseende,og damene ellers fremstår som helt hjerneskadd.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke en bestemt type fyr jeg faller for, liker mye rart.

Skrevet (endret)

Det er ofte en kombinasjon av nonchalant "Gi-faen-i-alt" væremåte og et bra utseende.

Synes det er vel så teit og umodent når menn velger damer kun etter utseende,og damene ellers fremstår som helt hjerneskadd.

Jeg forstår ikke selv hvorfor noen velger en "dum" kjæreste, men det er jo ikke teit eller umodent å ha det så lenge en slik kjæreste gjør en lykkelig. 

Liker kvinner å være i forhold med en  badboy så er jo det helt greit, det som er teit å bli sammen med slike om man vet at man ikke takler dem i forhold.

Endret av Summers
  • Liker 1
Gjest Nanna87
Skrevet

Er enig i at det noe barnslig og umodent ved det å like bad-boys. Men jeg tror mye av det ligger i oppvekst og forhold til sin egen far. Jeg har en far som passer perfekt inn i bad-boy-rollen, og vi har aldri hatt et perfekt forhold, deretter går jeg etter menn som han å håper vi får et sunt forhold. 

Altså, mye psykologi i det. 

Skrevet

Det er jo bare å ta seg en titt på friendzone gjengen som man har.

• Liker 1
Skrevet

Enig der.

Men det at "gi faen i alt"-holdning på noen som helst måte er attraktivt – for noen som helst – er beyond me.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke en bestemt type fyr jeg faller for, liker mye rart.

Jeg og  :fnise: . Han jeg valgte som ledsager i livet er intelligent, det er det jeg tenner på. Så kan de se ut som de vil.

Anonymous poster hash: efd2c...d0c

Skrevet

Preferansene mine i forhold til utseende har vel endret seg litt etterhvert som jeg har blitt eldre,men jeg ser fortsatt etter de samme personlighetstrekkene som jeg alltid har gjort: Intelligens,god humor,empati og litt gal;)

Skrevet

Jeg og  :fnise: . Han jeg valgte som ledsager i livet er intelligent, det er det jeg tenner på. Så kan de se ut som de vil.

Anonymous poster hash: efd2c...d0c

Preferansene mine i forhold til utseende har vel endret seg litt etterhvert som jeg har blitt eldre,men jeg ser fortsatt etter de samme personlighetstrekkene som jeg alltid har gjort: Intelligens,god humor,empati og litt gal;)

Ja, man blir romsligere etterhvert som man vokser til.  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Preferansene mine går mest på at gutten ikke er en drittsekk eller har en kjip personlighet. Sånn sett kunne jeg ikke gått utenfor preferansene mine, nei.

Anonymous poster hash: f96bc...6b5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stort sett gått for de "snille, og helt okei utseendemessig"-gutta. Og det har ikke funka. Jeg kjeder meg lett og trenger litt motstand, i alle fall i startfasen. Er veldig lite romantisk av meg, og er så selvstendig at jeg ikke orker altfor mye "dulling". Så med de snille gutta blir jeg lett irritert og syns de er puslete. 

Men den ene gangen jeg gikk litt utenfor boksen, en kjekk og populær fyr som var utilgjengelig, så ble jeg pangforelsket. Nå funket jo ikke dette ettersom han var så utilgjengelig, men det var bare noe helt annet enn disse andre fyrene.

Så nå prøver jeg å finne mellomtingen.. ikke klart det hittil. 

Anonymous poster hash: bf694...13d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å være utro er ikke unormalt. Det er ingen spesiell kategori menn (eller kvinner) som bedrar.

Anonymous poster hash: 847a4...975
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet både disse "bad boy" typene dere snakker om (?) og disse "friendzone" gutta dere snakker om (alt er så svart/hvitt her på KG?). Tror det handler om hvem man klaffer med og ikke - jeg har både såret og blitt såret, sånn er det bare ;)

Anonymous poster hash: d9ee1...4ed

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...