Gå til innhold

Klein sex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en fyr i en måneds tid nå og vi har hatt sex ett par ganger.

For første gang med en partner, liker jeg å ri han. Men sist jeg gjorde det, spurte han "Hvorfor ser du ikke på meg?"

Når jeg rir han, pleier jeg ikke å stirre sammenhengende på han, men prøver å nyte og få øyekontakt innimellom. Vet ikke helt hva annet jeg skal gjøre.

Vi har stort sett også hatt sex i mørket/på natta, å da tenker man jo ikke over sånt..

Hvor ser dere hen når dere rir mannen?

Anonymous poster hash: 2a0c0...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg rir bare på hest



Anonymous poster hash: 59ce0...518
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier å bytte litt på å kysse han, kysse han på nakken osv.. pleier heller ikke å stirre på han hele tiden. litt inn i mellom bare.

kleint å konstant ha øyekontakt under sex :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på bilde over sengen av Viggo Mortensen.

 

 

Trodde alle gjorde det?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt over hvor jeg ser, jeg. Men tror jeg ser mest ned på meg selv egentlig, for å liksom sjekke at det ser noen lunde bra ut. Ellers ser jeg på fjeset hans, gjerne munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på bilde over sengen av Viggo Mortensen.

 

 

Trodde alle gjorde det?

Skriver under på denne.

Neida..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en plass rundt på veggen, noen ganger på nattbordet, noen ganger på kleshylla. Ser faktisk minimalt ned på mannen når jeg rir, utenom i det jeg "setter meg på" men når jeg begynner å få litt tempo er det mer kleint å se på han enn noe annet sted! Faen kanskje jeg burde endre meg, nå jeg tenker over det nå så kan det jo ikke være spesielt koselig å bli knulla uten et minste øyekast....



Anonymous poster hash: 9ba06...494
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg ser både på han og har ofte øynene lukket også. Han får tydeligvis med seg all av min mimikk og ansiktstrekk og hvordan fjestet mitt ser ut under akten og når jeg kommer :P Så han er mer opptatt av å se på meg i ansiktet enn jeg er.  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææ, jeg også synes det er kleint å ha øyekontakt hele tiden, og dette kommer fra en som liker å ha øynene åpne under klinings liksom. :fnise:

 

Jeg ser på meg selv, litt på ham, i veggen, og så liker jeg godt å kysse ham mens jeg holder på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...