AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Vet jo at det ikke er ideelt å tulle for mye med syklusen, men... Var omtrent halvveis i brettet da jeg presterte å miste veska med p-pilleesken og alt annet oppi. Fikk ikke hentet ut et nytt brett før fem dager senere, altså i dag. Har begynt å blø, som ved vanlig pillefri uke, og i morgen skal jeg til kjæresten og da vil jeg ikke ha heftig mensen, så jeg fikk den ideen å starte på nytt p-pillebrett i dag, to dager før tiden. I et anfall av dumskap tenkte jeg også at det kunne være lurt å kickstarte det litt, ettersom blødningene mine nå er temmelig kraftige og de tar litt tid å stoppe opp, så jeg tok en p-pille til... JA, jeg vet det er dumt, nå har jeg først bare gått et brett og så går jeg ikke ut uka uten piller en gang... Men HVOR dumt er det? Skal selvfølgelig ikke ta flere piller enn en fremover, fortsetter bare som vanlig på nytt brett. Anonymous poster hash: e9999...552
peppermyntete Skrevet 5. juni 2015 #3 Skrevet 5. juni 2015 Hvor dumt det er for kroppen din vet jeg ikke, men ikke gjør det igjen! Og husk at du ikke er beskyttet nå og må bruke kondom i sju dager hvis du skal ha sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå