Gå til innhold

Hvor ofte møte, sende melding, ringe...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte gjør dere sånne ting med dagen? Uten å virke for masete..? :-) Tenker på sende snapchat, melding, ringe, møte han/hun osv..? :))

Anonymous poster hash: 16286...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med det skulle stå "daten"?

Da kjæresten og jeg datet møttes vi 2-3 ganger i uka, og tekstet og snappet ca hver dag. Ringes gjør vi aldri, selv etter halvannet år sammen, fordi jeg hater å snakke i telefonen  :fnise: Nå som vi har vært sammen en stund møtes vi faktisk sjeldnere enn da vi datet, haha! Men vi er i 99% av tilfellene sammen fra fredag ettermiddag til søndag kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og samboeren datet, sendte vi meldinger og snaps hver eneste dag, vi ringte aldri. I tillegg møttes vi rundt 4-7 ganger i uken.

Vi sender fremdeles meldinger og snaps hver dag egentlig  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente daten ja :-)))

ts

Anonymous poster hash: 16286...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det kommet ann på 2 ting

 

1) Hvor interessert jeg/han er
2) Hvor mye tid jeg/han har

 

For min del er 3-4 ganger i uka for mye i begynnelsen. Syns 1-2 holder, fordi jeg driver med så mye som jeg ikke vil gi slipp på med en gang en fyr dukker opp. 

Meldinger er jeg ikke så fan av, så det blir nok ikke veldig mye kontakt utenom. Datet en som likte meg veldig godt, han sendte meg melding et par ganger om dagen. Fikk fort klage fra han på at jeg var dårlig på å svare, ops. Men jeg syns det er mye hyggeligere å kunne snakke om hva vi har gjort siden sist når vi møtes, ikke over sms.



Anonymous poster hash: 261d2...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender 3 til 9 sms/snap hver dag og får svar med en gang. Men det er nesten alltid jeg som starter disse små-chattene men det kommer alltid hyggelige svar fra ham.  Vi har datet i noen uker og er ikke et definert par.



Anonymous poster hash: 68832...261
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...