Gå til innhold

influensasymptomer i juni.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver år er det det samme. Får en kraftig influensa i juni, nå er det fjerde året på rad. Jeg blir dårlig, føler jeg har feber, hodepine, sår hals, vond nakke/ skuldre - og utover sommer og høst blir jeg mer og mer sliten. Legene finner ingenting, bortsett fea pollenallergi. Jeg har gått på cetirizin siden februar, den siste mnd morgen og kveld. Dette hjelper lite. Blir snart gal. Flere som har det slik? Kan det faktisk være pollenallergi?

Anonymous poster hash: 97927...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det er allergien ja. Jeg vet ikke, funker det å bytte merke på tablettene?

AnonymBruker
Skrevet

Muligheten for muggallergi er absolutt til stede.

Mugg er omtrent umulignå få positiv allergitest på, fordi det finnes så mange arter, og fordi prøvene ikke er sensitive nok.

Anonymous poster hash: d14d9...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...