AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #1 Skrevet 4. juni 2015 Hver år er det det samme. Får en kraftig influensa i juni, nå er det fjerde året på rad. Jeg blir dårlig, føler jeg har feber, hodepine, sår hals, vond nakke/ skuldre - og utover sommer og høst blir jeg mer og mer sliten. Legene finner ingenting, bortsett fea pollenallergi. Jeg har gått på cetirizin siden februar, den siste mnd morgen og kveld. Dette hjelper lite. Blir snart gal. Flere som har det slik? Kan det faktisk være pollenallergi?Anonymous poster hash: 97927...e7f
peppermyntete Skrevet 4. juni 2015 #2 Skrevet 4. juni 2015 Jeg vil tro det er allergien ja. Jeg vet ikke, funker det å bytte merke på tablettene?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #3 Skrevet 4. juni 2015 Muligheten for muggallergi er absolutt til stede. Mugg er omtrent umulignå få positiv allergitest på, fordi det finnes så mange arter, og fordi prøvene ikke er sensitive nok.Anonymous poster hash: d14d9...447
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå