Gå til innhold

Gravid og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 23 uke, og når jeg og kjæresten har sex (3 ganger i uken ca), så "sutter" han mye, og slikker mye på brystene mine. Noe som er helt fantastisk. Men jeg er så redd det plutselig skal komme melk. Har ikke kommet noe til nå, men dette er en viktig faktor i sexlivet vårt, på lik linje med andre opphissende ting.

Hva gjorde dere når dere fikk melk i brystene og hadde sex?



Anonymous poster hash: d7a06...6a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slikket det som kom ut av melk, men sugde ikke. Det overlot jeg til babyen.

Morsmelk smaker utrolig godt.

Anonymous poster hash: 4bc04...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid i 23 uke, og når jeg og kjæresten har sex (3 ganger i uken ca), så "sutter" han mye, og slikker mye på brystene mine. Noe som er helt fantastisk. Men jeg er så redd det plutselig skal komme melk. Har ikke kommet noe til nå, men dette er en viktig faktor i sexlivet vårt, på lik linje med andre opphissende ting.

Hva gjorde dere når dere fikk melk i brystene og hadde sex?

Anonymous poster hash: d7a06...6a9

Under svangerskapet hadde vi lite sex.. Ikke nok med at hun hadde vondt i rygg og hofter men hun slet litt psykisk også(problemer i familien som hun har slitt med mye samt at hun er adoptert) og hun var også redd for at sex var skadelig for barnet. Noe det ikke er. Så etter ca 4 måneder begynte vi å ha sex igjen og da var det ikke øov å ha noe som helst å gjøre med brystene hennes. De var superfølsomme så bare det å komme borti de var vondt.. Nå som hun har fødd og datteren vår er noen måneder gammel har hun fortsatt veldige følsomme bryster men jeg får lov å ta i de og sleike. Hun ammer forøvrig heller ikke da hun ikke klarte dette helt og nærmest ble deprimert over det hele. Lang historie det der men kort fortalt alle skjønner at hun ga opp å prøve!

Anonymous poster hash: ee77d...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke melk før jenta mi var ute, så null problem 😅

Anonymous poster hash: fadcb...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.
nei, jeg er bare bekymret han skal syntes det er ekkelt... De er overfølsomme, og den minste ting er vondt, men han tar det såppass med ro, og tilpasser seg etter meg, slik at det ikke gjør vondt. Men jeg er litt avhengig av "sleikingen" og "suttingen" på brystene ift sex. Det er ikke snakk om å suge til man blir blå i ansiktet, men bare for pirringen sin del. Kommer det da ut noe?



Anonymous poster hash: d7a06...6a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her.

nei, jeg er bare bekymret han skal syntes det er ekkelt... De er overfølsomme, og den minste ting er vondt, men han tar det såppass med ro, og tilpasser seg etter meg, slik at det ikke gjør vondt. Men jeg er litt avhengig av "sleikingen" og "suttingen" på brystene ift sex. Det er ikke snakk om å suge til man blir blå i ansiktet, men bare for pirringen sin del. Kommer det da ut noe?

Anonymous poster hash: d7a06...6a9

Jo nærmere fødsel du kommer, jo større sjanse er det for melkelekkasjer. Du får informere ham om det og så er det jo opp til han hva han velger å gjøre videre. Men vær litt forsiktig med for mye stimuli av brystvortene, det stimulerer til sammentrekning av livmor og kan i verste fall gi deg premature rier. Men det er altså i verste fall... Jeg slet med premature rier fra uke 24 og fikk ikke lov til å ha sex i det hele tatt pga truende fødsel.

Anonymous poster hash: 5df9c...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...