Gå til innhold

Når på dagen dusjer du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Når på dagen dusjer du?

- Dusjer du hver dag, og evt hvor mange ganger i løpet av dagen?

Nyskjerrig, og håper på mange svar ;-)

Anonymous poster hash: 366ed...283
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver kveld.

Skrevet

Enten dusjer jeg på kvelden, eller på morgningen. Noen ganger begge deler. Vasker håret en gang om dagen (om jeg gidder, alt etter behov) 

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis på kvelden.

Anonymous poster hash: e27aa...88b
Skrevet

Sjelden jeg dusjer på morgenen. Vanligvis ettermiddag, spørs ift. trening etc. :)

Skrevet

Vanligvis om morgenen

Skrevet

Alltid på kvelden. Om sommeren kan det være på dagen for da kan håret mitt tørke når jeg er utendørs.

AnonymBruker
Skrevet

På morgenen helst, men må ofte dusje på kvelden, får ikke alltid tid til å la håret tørke tidlig før jeg skal ut.

Anonymous poster hash: 78073...9e9
Skrevet

Etter jobb og etter trening 

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer om morgenen. Dropper av og til dusjen hvis jeg ikke skal ut av leiligheten overhodet. Skal jeg ut, dusjer jeg alltd om morgenen.

Anonymous poster hash: ba0f8...164
AnonymBruker
Skrevet

På ettermiddag/kveld, dusjer ca annenhver dag :) 

Anonymous poster hash: 79003...5d9
AnonymBruker
Skrevet

Om ettermiddagen eller kvelden. Har perioder hvor jeg dusjer hver dag, andre ganger kan det å en/en og en halv uke mellom hver gang.

Anonymous poster hash: f0544...3f0
Skrevet

Dusjer på kvelden, og da tar jeg også hårvasken. Dusjer igjen kun kroppen hver morning før jeg forlater huset. 

Skrevet

Etter at jeg har stått opp, og etter trening :)

Gjest FruPotter
Skrevet

Liker å dusje om morgenen, men blir som regel på ettermiddagen/kvelden pga. dårlig tid. Dusjer hver dag/annen hver dag. Håret vasker jeg ikke så ofte fordi det blir tørt om jeg vasker det hver dag. Etter to-fire dager vasker jeg håret.

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer kroppen hver kveld. Klarer ikke legge meg i rent sengetøy uten å dusje etter å ha vært out and about en hel dag - brukt offentlige toaletter, gått i ballerinasko i skitne gater, og kanskje blitt litt svett i løpet av dagen. Er jo helt bortkastet å skifte på senga regelmessig dersom man er skitten når man legger seg, synes jeg. 

Vasker imidlertid ikke håret hver dag, men kanskje 2-3 ganger i uka. Hender jeg sover med et håndkle på puta hvis håret er skittent og jeg vet jeg skal vaske det morgenen etter. Vasker aldri håret på kvelden, det tar jo tiiiimer før det tørker - og så tørker det ikke i det hele tatt om jeg ligger på det... :P 

Anonymous poster hash: 1b601...7f6
  • Liker 1
Skrevet

På morgenen/formiddagen. Trener før dusj. 

AnonymBruker
Skrevet

På kvelden, syns tanken på å legge meg udusjet i senga er litt ekkel.

Anonymous poster hash: d94db...3a3
Skrevet

Hver eneste morgen :)

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å dusje på kvelden, å legge meg skitten i senga og ligge å rulle i min egen sjit i 8 timer gir meg frysninger:P Dusjer vel annenhver dag sidne jeg trener ca. annen hver dag, og selvsagt ved behov om det er varmt ute og jeg har svetta mye eller noe.

Anonymous poster hash: 1994a...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...