Gå til innhold

Leverte feil på hjemme eksamen


sqll

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Vi hadde et hjemme eksamen, og nå har jeg oppdaget at jeg leverte feil prosjekt. Oppgaven var å lagge app, og det hadde jeg gjørt men leverte gammelt prosjekt som ikke fungerte.. Men på rapporten så skreiv jeg alt om den som fungerer. Jeg lurer på om det er garantert stryk, for det er siste eksamen for min bachelor. Har jeg noe sjansjer? Hva skal jeg gjørre? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

 

Vi hadde et hjemme eksamen, og nå har jeg oppdaget at jeg leverte feil prosjekt. Oppgaven var å lagge app, og det hadde jeg gjørt men leverte gammelt prosjekt som ikke fungerte.. Men på rapporten så skreiv jeg alt om den som fungerer. Jeg lurer på om det er garantert stryk, for det er siste eksamen for min bachelor. Har jeg noe sjansjer? Hva skal jeg gjørre? :(

Ta kontakt med instituttet ditt og faglærer så fort som mulig. Ring eller gå ned dit selv og forklar hva som har skjedd. Så er det kanskje mulig for deg å få levert det riktige prosjektet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med instituttet ditt og faglærer så fort som mulig. Ring eller gå ned dit selv og forklar hva som har skjedd. Så er det kanskje mulig for deg å få levert det riktige prosjektet likevel.

Takk for svaret jeg har nå oppdaget at det er mulig å sjekke når filen er modifisert siste gang som viser at jeg har ikke endret noe etter eksamens fristen, som kanskje kan også hjelpe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...